Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Burdayım buRdayım Ben Olmasam Mavi Alıcaktın La Selim Dua Et bana Cok guzel Oldu Motorun ARtık Tekerleklerınde Konusuo Benım motorda Asil her zamankı gibi
Burdayım buRdayım Ben Olmasam Mavi Alıcaktın La Selim Dua Et bana Cok guzel Oldu Motorun ARtık Tekerleklerınde Konusuo Benım motorda Asil her zamankı gibi
Valla griye sarı yakışmış marten iyi olmuş böle motor daha canlı duruyor. Gussonun motorda karizma hani ağır başlı ss :cherry: Her ikiside almak istediğim renkler bide kırmızısı var tabii
sarı güzel,kırmızıda güzel e renkler güzel kardeşim sarıkırmızı :queen:
şaka biyana ikiside güzel olmuş ama seninkinede kırmızı giderdi.sticerlarda kırmızıya uyumlu olurdu:cat: