Hangi Fuar?

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Bu sene ilkkez motorsiklet fuarına gideceğim sizce Nişantaşındakine mi yoksa Dünya Ticaret Merkezindekine mi gideyim :silent: Çok fark varmıdır? kusura bakmayın takıldım..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ortası var,ama onada sen karar verememişsin işte.seç birini git.iki fuarında katılımcılarına bir bak,incele.hangisi daha uygun geliyosa sana ona git.ok:cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Aralarında çok fark var mı,aktivite filan hangisinde olur hiç bir fikrim yok..
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
motosiklet 2006 fuarı (lütfi kırdar) ağırlıklı olarak motosiklet modelleri ile ilgili motoshow '06 ise ağırlıklı olarak giyim ve aksesuar olacak. fakat her ikisinde de motosikletler, giyim ve aksesuarlar mevcut
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Lütfi Kırdar'dakinin scooter ağırlıklı olacağını söylediler bana da.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ben gelmeye çalışcam son anda birşey çıkmazsa tabi. motoshow06 ya gelcem gelirsem.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Kardeşim tabikide ikisinede gitmek lazım mutlaka farklılıklar vardır.Daha cok gormus olursun boyle fuarlar senede 1 kere gelıyor ayaga motor tutkunu olarak kacrırma derım.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
TNT' Alıntı:
motosiklet 2006 fuarı (lütfi kırdar) ağırlıklı olarak motosiklet modelleri ile ilgili motoshow '06 ise ağırlıklı olarak giyim ve aksesuar olacak. fakat her ikisinde de motosikletler, giyim ve aksesuarlar mevcut

TNT kardeş, galiba tam tersi olacak.
İkisinin de topiği var bu sitede.

Biri ( motoshow06 ) tüm katılımcıları açıklıyor, ki neredeyse belli başlı firmaların tümü var orada....

Diğeri, açıklamıyor. Sorunca da "gerekli açıklamayı yaptık" gibi bir cevap aldım ben.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Ben Lüleburgaz'da oturuyorum her ikisine de gitmek gibi bir şansım yok,Lütfi Kırdardakine gideceğim zaten davetiyeler de elime geçti önerileriniz için teşekkürler..
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
32
Arkadaşlar Lütfi Kırdar çin ağırlılı olucakmış...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
1
slm ben yeni kayıt oldum arkadaş sen gine fuara gidme şansın var benim gibileri ise böyle bir şansımız yok sen kacırma derim ikisinede gid:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst