evet ben zaten motorumu 2 yerden kilitliyorum @aparatın bahsettiği kilitten ben aldım 65ytl kardeşim tavsiye ederim ömürboyu garantiliymiş masterlock marka

kardeşim reklam olmasın diye söylemedim belki kızarlar diye feyizoğlundan aldımnereden aldın bi yazarsan sevinirim:cherry:
Ben masterlock disk kilidi ile
Halat kilidini kullanıyorum. Tekerden değil aleti govdeden bagladım. Malum tekerleri sokup goturebiliyorlar. Halatı gergin yapıyorum yere değmiyo bir ucu dolayısı ile havadayken makasla kesmek de zorlaşıyor. Ayrıca tam sokak lambasının karşısında, sokak başına güvenlik var ve camın önünde.
Ama kafaya koyan hırsız ne yapar eder götürür. Ama benim cbf im için o kadar zahmete gireceklerini sanmıyorum
Benim dandik asya motorum var kimse çalmıyor, başına dert almak istemiyor, o yüzden kilit olarak direksiyon kilidini kullanıyorum. İllaki çalmaya kalkarlarsa, o kadar xxxxxxlarsa diyede 1 yıldır yıkamadım. Üstümüz kirlenir diye vazgeçerler...