HALAT kilitler

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bende bir adet 1.5m king guard marka halat kilit var
bir adetde 2m master lock marka kilit var master lock u yeni aldım sizce nasıldır bu kilitler kullanan varmı:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık disk kilidini ve master lock u 30saniyede acıyolar
bende çelik halattan imal edilmiş kilit kullanıyorum ama hırsıza ne kadar dayanır bilemem..

2 yada 3 kilit birden kullan farklı yerlerden kilitlersen caydırıcı olabilir..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
aslında en güzeli 2-3 kilitle sabit bir yere kilitlemek. yoksa bizim buralarda motorun yanına 3 kişi yaklaşıyor bir pickupla.hop at pickup'a götür... ::angry2::::angry2::
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
motorun tekerleğini imkanınız varsa yere bağlayın. ben şuanda motoru koyduğum yere, yere halka çaktırcam dmirden. ::) kilitle oraya bağlıcam. :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
çelik örgü halatı zok kesiyorlar nekadar kalın olursa okadar iyi tek yerden kilitlemeyin geçen masterlok asma kilit gördüm 80ytl civarındaymış birkaç yere baktım bulamadım bulursam alıcam birde mümkün mertebe halatı yere yakın olmasın demir makasını kullanma alanını kısıtlıyo
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet ben zaten motorumu 2 yerden kilitliyorum @aparatın bahsettiği kilitten ben aldım 65ytl kardeşim tavsiye ederim ömürboyu garantiliymiş masterlock marka
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Motorunu dışarda bırakıyorsan yapacağın en mantıklı şey kendi alarm sistemini oluşturman.

Motorun yada motoru koyduğun yere gizli ve gürültülü bir alarm sistemi kurarak hırsızları kaçırabilirsin.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
valla ben motoru 3 kilit takıyorum iki tane halat gibi 1 tane disk kilidi
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ben masterlock disk kilidi ile

Halat kilidini kullanıyorum. Tekerden değil aleti govdeden bagladım. Malum tekerleri sokup goturebiliyorlar. Halatı gergin yapıyorum yere değmiyo bir ucu dolayısı ile havadayken makasla kesmek de zorlaşıyor. Ayrıca tam sokak lambasının karşısında, sokak başına güvenlik var ve camın önünde.

Ama kafaya koyan hırsız ne yapar eder götürür. Ama benim cbf im için o kadar zahmete gireceklerini sanmıyorum
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
öle deme terorrizer :pr: bizim dükkanın önünde bisan spx gitti. kamera kayıtlarında görüyoruz. alcak olduktan sonra dinlemiyorlar. senin motorunu niye küşük düşürüyonki. bak ben sco'ya biniyom :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım öncelikle motosikletin fazla göze çarpmamasını sağlamak. gerçi buna odaklanmış birinden kaçırmak ta zordur ama..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
nereden aldın bi yazarsan sevinirim:cherry:
kardeşim reklam olmasın diye söylemedim belki kızarlar diye feyizoğlundan aldım

Ben masterlock disk kilidi ile

Halat kilidini kullanıyorum. Tekerden değil aleti govdeden bagladım. Malum tekerleri sokup goturebiliyorlar. Halatı gergin yapıyorum yere değmiyo bir ucu dolayısı ile havadayken makasla kesmek de zorlaşıyor. Ayrıca tam sokak lambasının karşısında, sokak başına güvenlik var ve camın önünde.

Ama kafaya koyan hırsız ne yapar eder götürür. Ama benim cbf im için o kadar zahmete gireceklerini sanmıyorum

benim kilit bunula aynı marka fakat örgü değil çelik eklemli olandan ve 2m uzunlukta
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
Genelde kilitte paraya acimayin ve ozellikle 2 senede bir yeni kilitlere bakip degistiriseniz iyi olur.Ben abus kilit bulursam tercih ediyorum. Kendiniz bazi guvelik onlemleride dusunebilirsiniz. Mesela motoru tasinamicak bir yere birakmak kaldirimda -sabit bi yere kitlemek.goz onunde bi yerlere birakmak gibi bazi onlemler dusunebilirsiniz.Esiniz kizmassada yatak odaniza alabilirsiniz:mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
masterlock halat (çelik orme) ve king guard disk fren kullanıom... disk freninde plastik bir kordon var kilit diske takılıyken bu kordonu debriyaj elciğine takıyosun ve boylece motora freni sokmeden binersen sana hatırlatıcı rol oynuyor.. Halat kilitlerde çelik ormeyi tercih ediyorum çunku daha esnek, kimi zor açılarda bazen 1 cm yuzunden motoru kilitleyemediğim ve yerini değiştirdiğim oluyo..esneklik onemli.. ayrıca benim halat kilitte anahtar yuvasının onunde lastik kapak var.. kilidin kafasını çevirince açılıyo.. iyi bi aparat.. kilit gobeğine su, kir, çer-çöp girmesini (kopek - kedi tuvaleti dahil) önlüyo..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
direksiyon kilidi + alarm+disk kilidi kullanıyorum. alarmı hassas ayarlattım mecburen. dokundun mu çınlatyo ortalığı. halat kilide sıcak bakmıyorum artık, çünkü çok kolay açılabildiğini hepimiz biliyoruz. alarmı iyi bir ustada taktırmanızı önririm....
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
9
arkadaşlar anahtarla açılmak istemeyen halat kilitler için bi yöntem var mı.. bi süredir kilitli yatıyordu motor, bugun açamadım. bayaa bi uğraştım anahtar yamuldu makina yağı filan koydum ama bana mısın demedi. açılmayacağını bildikleri için 2 tane yedek anahtar koymuşlar ama işe yaramadı:(( bi öneriniz var mı? bunları açması da zor kapatması da.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
70
muhterem sibumx

her türlü pas, yag , kir kalıntısını çözmek ve hatta metalik yüzeylerde cila kadar olmasa da bir parlaklık sağlamak ve suyu / nemi uzaklaştırmak için
WD 40 isimli ürünü tavsiye ederim.

ürün cok amaclı bır kullanıma sahip. tabanca/tüfek temizliği ve bakım yaglaması ( uzun sureli yağlama için gress yagı tarzı yaglar önerilir )' ndan tutun da kapı gıcırtısına kadar bu urunu guvenle kullanabılırsınız.

sprey seklınde ve 3 boyda satılıyor. yapı marketlerde ve buyuk supermarketlerde bulabılırsınız.

urunu kılıde ıyıce sıkın ve yanında verdılerse ınce bır tup olacak, onu kullanın kı sprey seklınde puskurmek yerıne ınce bır hat ustunde kılıdın ıcıne kadar nufuz etsın. kılıdı bu sekılde bas asagı bekletın bır sure ve sonra hafıfce vurarak kaba pıslıklerı temızleyın ve sonra yenıden aynı ıslemı tekrarlayın. taa kı kılıdınız sorunsuz acılana kadar.

aynı yontemle anahtarlarınızı da temızleyıp yaglayabılırsınız .

not : urunun motor zıncırlerınde kullanılıp kullanılmayacagını bılmıyorum ama sıtesınden ogrenmeye calısacagım.

saygılarımla
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
6
Benim dandik asya motorum var kimse çalmıyor, başına dert almak istemiyor, o yüzden kilit olarak direksiyon kilidini kullanıyorum. İllaki çalmaya kalkarlarsa, o kadar xxxxxxlarsa diyede 1 yıldır yıkamadım. Üstümüz kirlenir diye vazgeçerler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim dandik asya motorum var kimse çalmıyor, başına dert almak istemiyor, o yüzden kilit olarak direksiyon kilidini kullanıyorum. İllaki çalmaya kalkarlarsa, o kadar xxxxxxlarsa diyede 1 yıldır yıkamadım. Üstümüz kirlenir diye vazgeçerler...

motoru beğenmezler zannetme.
Her malın alıcısı var.
Depodaki benzinin hatırına bile çalarlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst