Merhaba,
Öncelikle Hakkın Rahmetine kavuşan arkadaşımıza Allahtan Rahmet dilemek ve geride kalanlara da sabır...

ale:
Eylem, Protesto ya da boy gösterisi. Bunların hepsi bir anlık, Geçici ve unutulmaya mahkum aktiviteler.
Sponsorlar ve bazı mülki erkanlar ( Valilik,Belediye ) gibi bu konuda daha falasını yapabilirler! Asıl yapılması gereken, TRT / TV de olduğu gibi sürekli insanları uyaran ve Trafikte uyulması gereken ve dikkat edilecek kuralları hatırlatmak! Bunların arasında, Trafikte ciddi bir pay sahibi olan Motosiklet ve Bisiklet sürücülerine dikkati çekmek, Otomobil / Ağır vasıta sürücüleri ve de aynı zamanda Motosiklet ve Bisiklet sürücülerini Tarfikte nasıl hareket etmeleri konusunda bilgilendirmektir! Yanlışmı düşünüyorum?
Bir dünya kanal var ama HİÇ biri bu konulara parmak basmıyor!!! sadece DÜN
yaklaşık 30 insan Tarfik kazasında canını kayıp etti ve 60 küsür kişi de yaralandı!
Son 1 Ay içinde 100 ün üstünde İNSAN oğlu Trafiğe can verdi:salut:
Bence durum ÇOK vahim ve sadece bir sefere mahsus''
bizi de '' görün artık hareketi ile geçiştirilmemeli.
Bizler aynı zamanda Baba ve Anne'yiz! evlatlarımız var ve onlarda bizleri örnek alarak muhtemelen bir Motosiklet edinmek isteyecek!! hayır olmaz mı diyeceğiz?
Buradan bizlere Sponsor olan TÜM kuruluşlara ricada bulunuyorum, Elinizden gelen bir şey varsa, Lütfen yapın.
Ölüm haberleri bitsin diyemeyiz ama azalmasını elde edebiliriz:cat:
Selamlar,
Özer