Hakkın Rahmetine kavuşan arkadaşlarımız adına İstanbul turu

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
eger darülücaze ziyaretinden sonra yapilacaksa oraya yakın bir mezarlıga gidilebilir ve bu sebeple 2 bulusmada ayni anda olacagindan katilimda yüksek düzeyde olur...
ama benim fikrim mezarlik deilde baska biyere gitmek..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
geç kalmış bir organizasyon diye düşünüyorum... ama genede organize olalım ve trafikte bizlerde varız diyelim.. taksici konusunda sakal dostum bu senin kaderin baban taksici... bana kalsa motorculuğu anlatan bir bellek kartı hazırlatıp gora filmindeki gibi kamyon+taksi+münibüs şoförlerinin beyinlerine yüklemek isterim.. benim de motorumu yatırmama bir taksici neden olmuştur ve aya kalktığımı görüncede topuk yapan gene taksicidir...

tabi bu sözlerim bütün bizi hiçe sayan şoförleredir... galiba biraz fazla yüklendim kusura bakmayın...

tasime çelenk koymaya ne dersiniz... ilgili merciler de tanıdıkları olanlar izin alsınlar ve bir çelenk ve ufak bir konuşmayla tura başlarız..
 
Son düzenleme:

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
selamlar. ehliyetimi henüz almamış olacağım için katılamayacağım bir organizasyon. ama ortaya atılan fikirler çok güzel.

benim nacizene fikirlerim:

1) kısa mesafeli bir sürüş gerçekten de çok daha uygun olur. dolmabahçe taksim gibi kısacık bir mesafede çok büyük bir motor grubu hiç dağılmadan gidebilir. hem tüm tv/gazetelere de haber verilir, izinli bir gösteri yapılır ve duyuru okunur.

2) bence mezarlık çok uygun olmaz. yani ne bilim o kadar motorun mezara girmesi falan hiç hoş olmaz bence. kapısına bırakılsa motorlar sığmaz, vs vs..

3) ama aynı anda tüm istanbul çapında bir eylem fikri yapmak da güzel olduğu içn aklıma şu geldi. o gün boyunca, taksimdeki toplantıdan sonra, bütün motorcular mesela bol bol korna basarak gezer ve üzerinde "bizi farkedin" tarzı bir yazı yazan aynı tshirtleri giyer. bu kornalar ve tshirtlerle tüm bir gün sesimizi duyurmaya çalışabiliriz.

4) bu olay bir kaç hafta sonra tertip edilir ya da tekrar edilirse, ehliyetini bu ağustos döneminde alan benim gibi bir çok yeni yetme motorcu da size katılabilir. tabi biz acemiler sürüşte problem yaratıp başınıza bela olur muyuz bilemem :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VERİLEN TARİHTEN 1 GÜN SONRA olursa
yani 23.07.2006 darülaceze ziyareti ile birleştirilebir
katılımda yüksek olur kanaatindeyim
birde istanbul turu degilde kısa mesafe
mesela darülacezeden çıkılır bogaz turu tanışma ordan taksim anıtın etrafında 2 tur daha sonra dolmabahçe gibi....
mesafe uzadıkça toplu hareket zorlaşacak ve kopmalar olacaktır buda konunun anlamını yitirmesine sebep olacaktır
nacizane fikrim
saygılar
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar işte benim aylardır söylemek istediğimi nihayet, ölümlü kazalar artınca herkes anladı, ben günlerdir diyorumki, motosikletlerin bir yığın problemi var bu problemleri eğer tepki vermezsen Türkiye hükümeti çözmez yani türkiyede ağlamıyana meme vermezler, eee nasıl olacak işte bizim düzenlediğimiz gibi bir Darülaceze ziyareti etkinliği buna benzer etkinlikler yaparsan kamuoyunun dikkatini çekersin, işte o zaman sözün dinlenir.

GELİN BU GÖSTERİYİ DARÜLACEZE ZİYARETİYLE BİRLEŞTİRELİM SES GETİRSİN.

Ne karar alırsanız alın en önde beni göreceksiniz.

MOTOSİKLET KAZASINDA ÖLEN TÜM ARKADAŞLARIMIZA ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM, İNŞALLAH SONOLUR.

Tüm ticari araç kullanan mesleği şoförlük olan arkadaşların %90 ı motosikletlerden şikayetcidir, sorun bakın neler anlatacaklar, hiç motosiklet yüzünden kaza yapan araba duydunuzmu o kadar çokki inanamazsınız. Arkadaşlar biraz özeleştiride yapın lütfen.

"Yol sıkışmış, trafik kilitlenmiş, araç içinde bekliyen insanların canı burnunda gitmeye çalışıyorlar, derken solunuzdan susturucusu sökülmüş bas bas bağıran bir motor vınnnnnnnnnn diye son gaz geçerse siz ne yaparsınız????"
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
ARKADASLAR;

Halen bır sonuc yok ortada ya...ewet gun pazar gun yanı darulaceze bulusması sonrası yanı herkes saat 11:00 da ayın 23 unde darulacezede olacak.

oradakı ısımızı zıyaretımızı bıtırdıkten sonra yaklasık 13:00 gıbı darulacezeden cıkıp hangı yolu takıp edıyoruz ve ne yapıyoruz onları alalım.hatta gırelım olen arkadaslarımız adına 2 rekat namaz kılalım..

darulacezededen sonrakı olayı tartısmaya acıyorum.kısa bır yol ve ıyı bır son bulalım

ARKADASLAR;

Halen bır sonuc yok ortada ya...ewet gun pazar gun yanı darulaceze bulusması sonrası yanı herkes saat 11:00 da ayın 23 unde darulacezede olacak.

oradakı ısımızı zıyaretımızı bıtırdıkten sonra yaklasık 13:00 gıbı darulacezeden cıkıp hangı yolu takıp edıyoruz ve ne yapıyoruz onları alalım.hatta gırelım olen arkadaslarımız adına 2 rekat namaz kılalım..

darulacezededen sonrakı olayı tartısmaya acıyorum.kısa bır yol ve ıyı bır son bulalım
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
Konu taşındığı ve işlerimdeki yoğunluktan dolayı ve bir arkadaşımın motor kazasını duytuktan sonra konuyu takip edemedim ama konu hakkına yoğun bir katılım ve istek olmadığını üzülerek görüyorum. Arkadaşlar canlanın biraz bugun arkadaşımızın başına gelen yarın bizim başımıza gelebilir, uyanalım, uyaralım ve bilinçli bir şekilde bizimde trafikte olduğumuzu anlatalım.

"TRAFİK KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM"
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
niyet ne kadar samimi olursa olsun gereksiz bir ambians gibi geldi bana...git mezarına Fatiha oku kardeşim...yani hemen misilleme yapıp bana laf sokuşturmayada gerek yok...buda benim samimi görüşüm...fırça gibi algılanmasın lütfen...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim başıma bişey gelirse arkamdan küfretmeyin yeter...beni bahane edip anma gezisi yapmamanızı vasiyet ediyorum...ha gezicez deyin dürüstce beni karıştırıpda kemiklerimi sızlatmayın...reklamcı kardeşim şimdi bana gıcık kapıcak ama düşüncelerim budur...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
İşte olacağım için gelemiyeceğim ama duyarlı bir motorcu arkadaşınız olarak destek veriyorum.
Güncel !
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
arkadaşlar son durum nedır.?
22 temmuz 12:00 mi.?
eğer öyle ise ben katılamıyorum....:pale:
(14:00 da ofısten cıkıyorum)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba,

Öncelikle Hakkın Rahmetine kavuşan arkadaşımıza Allahtan Rahmet dilemek ve geride kalanlara da sabır...:pale:

Eylem, Protesto ya da boy gösterisi. Bunların hepsi bir anlık, Geçici ve unutulmaya mahkum aktiviteler.
Sponsorlar ve bazı mülki erkanlar ( Valilik,Belediye ) gibi bu konuda daha falasını yapabilirler! Asıl yapılması gereken, TRT / TV de olduğu gibi sürekli insanları uyaran ve Trafikte uyulması gereken ve dikkat edilecek kuralları hatırlatmak! Bunların arasında, Trafikte ciddi bir pay sahibi olan Motosiklet ve Bisiklet sürücülerine dikkati çekmek, Otomobil / Ağır vasıta sürücüleri ve de aynı zamanda Motosiklet ve Bisiklet sürücülerini Tarfikte nasıl hareket etmeleri konusunda bilgilendirmektir! Yanlışmı düşünüyorum?
Bir dünya kanal var ama HİÇ biri bu konulara parmak basmıyor!!! sadece DÜN
yaklaşık 30 insan Tarfik kazasında canını kayıp etti ve 60 küsür kişi de yaralandı!
Son 1 Ay içinde 100 ün üstünde İNSAN oğlu Trafiğe can verdi:salut:

Bence durum ÇOK vahim ve sadece bir sefere mahsus'' bizi de '' görün artık hareketi ile geçiştirilmemeli.

Bizler aynı zamanda Baba ve Anne'yiz! evlatlarımız var ve onlarda bizleri örnek alarak muhtemelen bir Motosiklet edinmek isteyecek!! hayır olmaz mı diyeceğiz?

Buradan bizlere Sponsor olan TÜM kuruluşlara ricada bulunuyorum, Elinizden gelen bir şey varsa, Lütfen yapın.

Ölüm haberleri bitsin diyemeyiz ama azalmasını elde edebiliriz:cat:

Selamlar,
Özer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÜNLERDİR bir sonuca ulaşılamaması çok acı anladıgım kadarıyla hala netleşmemiş konular var
22 temmuz 12-00 de olacaksa benim gibi bir çok arkadaş iş nedeniyle katılamayacaktır
23 temmuz darülaceze ziyaretinden sonra yapalım demiştim gene aynı şeyi söylüyorum nacizane fikrim .

GÜNLERDİR bir sonuca ulaşılamaması çok acı anladıgım kadarıyla hala netleşmemiş konular var
22 temmuz 12-00 de olacaksa benim gibi bir çok arkadaş iş nedeniyle katılamayacaktır
23 temmuz darülaceze ziyaretinden sonra yapalım demiştim gene aynı şeyi söylüyorum nacizane fikrim .
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
GÖKSEL...' Alıntı:
GÜNLERDİR bir sonuca ulaşılamaması çok acı anladıgım kadarıyla hala netleşmemiş konular var
22 temmuz 12-00 de olacaksa benim gibi bir çok arkadaş iş nedeniyle katılamayacaktır
23 temmuz darülaceze ziyaretinden sonra yapalım demiştim gene aynı şeyi söylüyorum nacizane fikrim .

GÜNLERDİR bir sonuca ulaşılamaması çok acı anladıgım kadarıyla hala netleşmemiş konular var
22 temmuz 12-00 de olacaksa benim gibi bir çok arkadaş iş nedeniyle katılamayacaktır
23 temmuz darülaceze ziyaretinden sonra yapalım demiştim gene aynı şeyi söylüyorum nacizane fikrim .
bende gunlerdır aynı seyı soyluyorum
cumartesı 12:00 uygun bır saat degıl
ya 23 temmuzda darulaceze cıkısı toplanalım
artık su topıği sonuçlandırsak diyorum...!!
yoksa kaybolup gidecek.!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen öyle batuhan kardeş
SONUÇ BEYLER SONUÇ
REKLAMCI KARDEŞ ANLADIGIM KADARIYLA SEN BİR KARARSIZLIK İÇERİSİNDE OLDUGUNDAN SONUCA ULAŞAMIYORUZ
VE HERKES DE KONUYU SEN BAŞLATTIGIN İÇİN SON SÖZÜ SENDEN BEKLİYOR
AMA BU ORGANİZASYON BASİT BİR OLAY DEGİL
YARDIMA İHTİYACIN OLURSA HAZIRIZ
İSTER 23 TEMMUZ DARÜLACEZE + BU KONU
YADA SONRAKİ HAFTALARDA DAHA KAPSAMLI VE ORGANİZE Bİ İSTANBUL TURU NE DERSİN?
AMA BİR AN ÖNCE SONUCA BGLANMASI ŞART
DERİM
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar gördügüm kadarı ile zaten cumartesi katılım yetersiz ve gelemeyenler oluyor. Pazar günü darulaceze toplantısından hemen sonra organizasyonu yapalım o zaman ben baş taraftaki yazıyı ve diğer yazıları değiştiriyorum. Tabiki Yol güzargahıda değişecek boyle olunca. Vaktimiz çok kısıtlı olduğu için acil karar vermeliyiz 23 temmuz herkes için tamam mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst