- Katılım
- 1 May 2006
- Mesajlar
- 56
- Konu Yazar
- #21
Burada önemli olan muhalefet olmak değil herkesin birşey yapmasını sağlamak diye düşünüyorum. Benin bu konuda yapacaklarım. Ahmet Hakan Coskun CNN haber müdürü arkadaşım ona haber verebilirim. Kanal D bizim müşterimizdi. ve Kanal D deki arkadaşlardan bazılarını tanıyorum onlarla konuşup bize haberlerinde yer vermesini sağlayabilirim. Eski bir gazetesi olduğum için Gazetelerdeki arkadaşlara haber verebilirim. Hala reklamcilik yaptığım için bir broşür hazırlayıp bize hizmet veren kuryelere bunu güzel bir şekilde anlatıp onlarıda bilinçli bir şekilde yönlendirebilim.jasmine' Alıntı:çok güzel bir fikir ben katılırım ancak cerrahi arkadaşımızın sözlerine katılıyorum insanlara bunu böyle bişeyle ifade etmek yine zor olacaktır ve kimse bişey anlamayacaktır. Ama kapsamlı bir organizasyon yapılır basına haber verilir ve bir basın toplantısı düzenleyerek tüm halka bu duyurulabilirse ve bi takım etkinlikler tur harici düzenlenirse güzel olur ve bu tura kesinlikle tam koruma giyinmeyen, ehliyeti olmayan ve artistlik yapmaya çalışan kişiler katılmamalıdır.Kusura bakmayın ama bu şekilde ki motorcu arkadaşlarıma yolda bile selam vermiyorum.Bilinçli motorcular olarak gururla çıkalım tüm insanların karşısına diyorum bunlar benim naçizane görüşlerim sadece.Ve belirlenecek bir yere (bir meydan olabilir) şoförler odası vs. davet edemezmiyiz? bu konuda fikirler üretilebilir kanısındayım
Devam etmek isteyen varmı.
DIKKAT BU BIR EYLEM DEGILDIR.
Ve trafik hiç bir şekilde aksatılmayacaktır.