Hakkın Rahmetine kavuşan arkadaşlarımız adına İstanbul turu

Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CERRAHI' Alıntı:
Simdikilerine degilde bundan sonraki nesil icin okullarda bu egitimin verilmesi sanırım biraz daha etkili olacaktır.
Bu arada ben milli eğitim bakanının boşunamı maasını veriyorum. Daha iyi bir eğitim fikrini o düşünsün !

Saygılar..

sevgili arkadaşım,
bu durumda, biz bir sonraki nesilin yetişmesini bekleyelim ve mevcut nesil de tükensin ki trafikte duyarlı bir millet olalım. asıl bu hayal bence :farao:

üzerinde "GÖRÜNMEZ DEĞİLİZ" gibi logolar olan tişörtler de bastırabiliriz, böylece görenler, "bu motolular yine keyif için geçiş yapıyor, trafiğin içine ediyorlar" fikri uyanmasın. ayrıca tüm etkinliklerin valilik izni ile yapılması, hertürlü yanlışılığın önüne geçecektir.
Amaç herkesin motosiklere saygılı sürmesini istemek ise, bizlerde onların gündelik hayatlarını aksatmayacak şekilde saygın ve legal davranmalıyız.
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
ıste boyle sonuca odaklı olan kısıyı sevıyorum. ama reklamcı dostum ayın kacına nerde ne zaman dıye bastırıyorsun bu brosuru

haydı yonetım.arkadaslar.surucu kursları.tum yetkılılerson 1 yada 2 gun onun ıcın acele edelım ve bence bu bır on hazırlık olur 30 agustos persembe gunu bırkere daha yaparız ve daha kapsamlı yaparız bu ısı(eger o gunun ozellıgıne ters duzmesse) sonra etık olmayan bısey yapmayalım kendımızı bellı edeıcez dıye:))

hayde nerde hareket orda bereket.allah yardımcımız olsun

t-shırt olayı cok ıı ama zaman yok 30 agustosta ınsallah.bır sponsorla beraber yaparız cok ııı fıkır...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
reklamci2003' Alıntı:
İlk adımı atıyorum.

Bulunduğumuz iş merkezinin güvenliğine motosiklet sürücülerine verilmesi için bir yazı hazırlıyorum aynı zamanda istanbuldaki moto kurye firmalarınada bu yazıyı yollayacağım.
Bende elimden geldiğince,
etrafımda ki insanları bu etkinlikten
haberdar ediyorum
topiği takip ediyorlar
ama aklıma takılan bırsey var

saat 12:00 bence çok erken
ben ve benım gibi ofis ortamında çalışan arkadaşların
işlerinden çıkıp toplanma noktasına varması
1-2 saat sürer sizden ricam toplanma saatini 3-4 civarı olması....:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
gün tarihten önce organizasyonu tam yapalım her kafadan zırt pırt olmasın bu işe birisi görevlendirelim hatta oylamaya sunalım şu tarihte diye

sonra onun üzerinden yapılacak herşeyi berabercene yaparız alimallah
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
Bu konuda herkesin katkıda bulunması lazım yoldan katılımda olabilir. Ama benim işimde olsa o gün erken bırakıp katılırım herkesten bu duyarlılığı bekliyorum.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
bu güne kadar bir sürü etkinlik gezi vs. katıldım
ama cumartesi konusunda benım elimden bırsey gelmez...
(sonuşta özel sektörde çalışıyorum)
eğer organizasyonun 4/4 lük olmasını istiyorsak planlı olmalı ve
ihtimaleri gözden geçirmeliyiz,saat 12 bence uygun bir saat değil..!!
buluşma bence de pazar günü yapılmalı katılım sayısı artacaktır..!!
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
reklamci2003' Alıntı:
22 sini seçmemdeki amaç günlerden cumartesi olması ve herkesin yolda olmasıydı pazar günleri çoğu insan ya evinde ya yazlıkta yada başka yerde fakat cumartesi olursa 12 hem iş çıkış saatine denk geliyor. hemde Sayısı tahmin edebileceğiniz gibi çok olan motokurye arkadaşlarında katılımınla gerçekleşir. Lütfen yanılıyorsam düzeltin...

DIKKAT BU BIR EYLEM DEGILDIR.
Ve trafik hiç bir şekilde aksatılmayacaktır.

dostum reklamcı benim pazar dememdeki sebeb
cumartesi çalışan arkadaşlarımızın çok olmasıyla ilgili

+ pazar günü yapılacak olan darülaceze ziyaretindeki katılımın yüksek olması sebebiyle burdaki kalabalığın katılımını sağlamak maksatlı idi

istersen cumarteside yapabilirsin ama bana göre hazır bir araya gelmiş bir toplulukla katılım daha çok olabilir

yada bir anket açabilirsin cumartesimi --- pazar darülaceze ziyaretinden sonramı diye cevablara göre bir değerlendirme yapabilirsin

saygılar
MUSTURAKİ
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar
güzel hoş düşünmüşsünüz ama şehir içinde kuralları bozmadan toplu sürüş yapmak çok zordur
birsürü arabanın içinden kopmadan geçeceğiz kırmızı ışık yanacak öndekiler 10 motor gidecek arkadaki 10 motor bekliyecek öteki 10 motorda diğer işikta bekliyecek bu şürüş yalan olur söylüyeyim
karşıda MT nin bir toplantısına gittim oradan bağdat cadesinide kısa bir yol gittik 30-40 motorduk ve ışıklar ve kopmalar oldu bence kalabalık bir gurup söylediğiniz güzergahta yol alamaz
buda benim fikrim
biz gezilerde bile uzun yol olmasına ramen motorları 5-8 kişilik guruplara ayırıyoruz
birde büyük cc motorlar küçüklerle hayatta gidemezler hararet yaparlar
arkadaşlar kendimizi gösterme fikri güzel
ama bir fikir atarken lütfen iyi düşünün mantıklı olsun
haa gösteri mi toplarsın 300 motor dolma bahçeye oradan hep beraber taksime sürüş yapılır basın da cağırılır
atatürk büstüne çelenk konulur ve basın için hazırlanmış bildiriler gazeteci arkadaşlara dağıtılır olay biter
tabi böyle bir gösteri için düzenliyen bir şahıs değil kurum olmalı ve emniyetden izin almalı
neyse arkadaşlar bu benim düşüncem sizin şevkinizi kırmak istemem
haa gelirmiyim gelirim:rendeer:
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
Darulaceze Gezisi Sonrasinda Herkes Hemfikir Olsun.kararimiz Sudur Darulaceze Ziyareti Sonrasi Yani 11 De Darulacezede Oluyoruz İnsallah Saat 13 Yada 14 Neyse Oradan Ayrilip Bu Isi Gerceklestiriyoruz...

eweet Simdik Ayrintilar Ve Guzergah Belirlemeye Gecelim..
Reklamci Gerci Fikir Senindi Ama Hizli Adimlar Acisindan Bole Yaziyorum Yanlisim Varsa Kusura Bakma.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
arkadaşlar biriniz düzgün cümlelerle yazarsanız ben istanbul valiliğine e-mail gönderirim. valiliğin izniyle yola çıkmamız işimizi çok kolaylaştırır çünkü böyle bir durum da sanırım motorlu polislerde bize eşlik eder gibi geliyor.
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
Erdem Hocam Bende En Duzgun Cumlelerle Sen Bu Isi Yapabilirsin..en Duzgununu Sen Bilirsin..yap Su Isi Mesai Bitmeden..

Eline Saglik
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
dostdark' Alıntı:
Arkadaşlar
güzel hoş düşünmüşsünüz ama şehir içinde kuralları bozmadan toplu sürüş yapmak çok zordur
birsürü arabanın içinden kopmadan geçeceğiz kırmızı ışık yanacak öndekiler 10 motor gidecek arkadaki 10 motor bekliyecek öteki 10 motorda diğer işikta bekliyecek bu şürüş yalan olur söylüyeyim
karşıda MT nin bir toplantısına gittim oradan bağdat cadesinide kısa bir yol gittik 30-40 motorduk ve ışıklar ve kopmalar oldu bence kalabalık bir gurup söylediğiniz güzergahta yol alamaz
buda benim fikrim
biz gezilerde bile uzun yol olmasına ramen motorları 5-8 kişilik guruplara ayırıyoruz
birde büyük cc motorlar küçüklerle hayatta gidemezler hararet yaparlar
arkadaşlar kendimizi gösterme fikri güzel
ama bir fikir atarken lütfen iyi düşünün mantıklı olsun
haa gösteri mi toplarsın 300 motor dolma bahçeye oradan hep beraber taksime sürüş yapılır basın da cağırılır
atatürk büstüne çelenk konulur ve basın için hazırlanmış bildiriler gazeteci arkadaşlara dağıtılır olay biter
tabi böyle bir gösteri için düzenliyen bir şahıs değil kurum olmalı ve emniyetden izin almalı
neyse arkadaşlar bu benim düşüncem sizin şevkinizi kırmak istemem
haa gelirmiyim gelirim:rendeer:
soner çok haklı....::biggrinn
bahsettiğiniz gibi taksımden ,boğaz koprusunu geçip,bagdat caddesi üzerinde yol alabılmemız oyle küçük bır ıhtimal ki...!!
kalabalık bır grup İstanbul trafiğinde bu kadar mesafe yol alamaz bence...kendimizi ifade edelim derken istanbul trafığinde kendımızı tehlıkeye atmış olacağız...:pale:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ben herhalükarda yanınızdayım fakat 22-23 bana uymuyor tatilde olacam
ama sizleri canı gönülden destekliyorum
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
Evet Yol Guzergahi Neresiiiiiiii

Bulusma Yerimiz Darulaceze Saat 11:00 Tarih 23.07
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
dostum reklamcı benim pazar dememdeki sebeb
cumartesi çalışan arkadaşlarımızın çok olmasıyla ilgili

+ pazar günü yapılacak olan darülaceze ziyaretindeki katılımın yüksek olması sebebiyle burdaki kalabalığın katılımını sağlamak maksatlı idi

istersen cumarteside yapabilirsin ama bana göre hazır bir araya gelmiş bir toplulukla katılım daha çok olabilir

yada bir anket açabilirsin cumartesimi --- pazar darülaceze ziyaretinden sonramı diye cevablara göre bir değerlendirme yapabilirsin

saygılar
MUSTURAKİ
Tarih değişikliği nedeniyle düzeltme yapılmıştır. Yeni tarih 23/07/2006 olup daruleceze buluşmasını takibendir...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
öyle yorumlar varki inanamıyorum ya sonuna kadar okuyup yorum yazacaktım ortalarda dayanamadım ya arkadaşlar neden dallandırıyorsunuz ki lütfen ya ne güzel bi fikir ya denesek ne olur oturmak aval aval bişeyleri beklemek mi lazım
kanuni fab.gidilecekti oooo bin tane muhalif benzine zam geldi protesto dedik oooo sesler kazalar oluyor bizi iplemiyorlar diyoruz kafamıza çıkacaklar yakında ya ne olur yapmayın ya ...ben varım abicim 1000 kişi öleceğine kendimide feda etmezsem nağmerdim kask sız gezenler 3 kişi motora binenler abuk subuk hız yapanlarıda uyaralım hatta pankart şekli bişeyler yaparız arkadaşlar CESARET

biraz rahatladım mantıklı fikir ler sonlarda oluşmuş teşekkür ederim kendi adıma dostdark ta harika bi öneri görüş sergilemiş en güzelini bulalım arkadaşlar sevgilerimle..
boy nerelerdesin göster kendini..
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
dostdark' Alıntı:
Arkadaşlar
güzel hoş düşünmüşsünüz ama şehir içinde kuralları bozmadan toplu sürüş yapmak çok zordur
birsürü arabanın içinden kopmadan geçeceğiz kırmızı ışık yanacak öndekiler 10 motor gidecek arkadaki 10 motor bekliyecek öteki 10 motorda diğer işikta bekliyecek bu şürüş yalan olur söylüyeyim
karşıda MT nin bir toplantısına gittim oradan bağdat cadesinide kısa bir yol gittik 30-40 motorduk ve ışıklar ve kopmalar oldu bence kalabalık bir gurup söylediğiniz güzergahta yol alamaz
buda benim fikrim
biz gezilerde bile uzun yol olmasına ramen motorları 5-8 kişilik guruplara ayırıyoruz
birde büyük cc motorlar küçüklerle hayatta gidemezler hararet yaparlar
arkadaşlar kendimizi gösterme fikri güzel
ama bir fikir atarken lütfen iyi düşünün mantıklı olsun
haa gösteri mi toplarsın 300 motor dolma bahçeye oradan hep beraber taksime sürüş yapılır basın da cağırılır
atatürk büstüne çelenk konulur ve basın için hazırlanmış bildiriler gazeteci arkadaşlara dağıtılır olay biter
tabi böyle bir gösteri için düzenliyen bir şahıs değil kurum olmalı ve emniyetden izin almalı
neyse arkadaşlar bu benim düşüncem sizin şevkinizi kırmak istemem
haa gelirmiyim gelirim:rendeer:
Dostdark arkadaşım desteğin için şimdiden çok teşekkürler.
Burada önemli bir strateji ile bu sorunu çözebiliriz şehir içinde ilerlerken sol şeridi sürekli olarak boş bırakırsak söylemiş olduğun dağınıklığın önüne geçmiş ve trafiğide engellememiş oluruz. Ama üzgünüm ki bu organizasyonda geçme olsun istemem. yani büyük motosikletlerde kurallara uyması lazım. geçme olmaması lazımki kendimizi kanıtlayalım. Söylemiş olduğun çelenk koyma işi atatürk büstüne değilde mezarlıkta hayatını kaybetmiş arkadaşlarımız anasını bir motosiklet sürücünün mezarına bırakılabilir. Daha anlamlı olur diye düşünüyorum. Fikirlerin için teşekkürler devamını bekliyoruz.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
reklamci2003' Alıntı:
Dostdark arkadaşım desteğin için şimdiden çok teşekkürler.
Burada önemli bir strateji ile bu sorunu çözebiliriz şehir içinde ilerlerken sol şeridi sürekli olarak boş bırakırsak söylemiş olduğun dağınıklığın önüne geçmiş ve trafiğide engellememiş oluruz. Ama üzgünüm ki bu organizasyonda geçme olsun istemem. yani büyük motosikletlerde kurallara uyması lazım. geçme olmaması lazımki kendimizi kanıtlayalım. Söylemiş olduğun çelenk koyma işi atatürk büstüne değilde mezarlıkta hayatını kaybetmiş arkadaşlarımız anasını bir motosiklet sürücünün mezarına bırakılabilir. Daha anlamlı olur diye düşünüyorum. Fikirlerin için teşekkürler devamını bekliyoruz.
:rendeer: ok güzergahı iyi hesaplayın
büyük motorlar geçmesin demişsin ama anlatamadım galiba 600 cc ve 1000 cc makineler 20 40 la gidince haralet yapıyorlar bu yüzden trafikte uzun süre yavaş giderlerse motoru yakarlar:pr:
neyse size kolay gelsin izlemedeyim
bol konuşun tartışın süper birşey ortaya çıkarın:cat: :rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
biz dolmabahceden bagdat caddesıne 12 motor gitmeye çalıştık ama
en az 4-5 sefer durmak zorunda kaldık,mesafeyı kısa tutsak bence daha mantıklı ve sağlıklı olacaktır ve dolmabahçe toplanma noktası olarak uygun
yada sızlerın aklından farklı bır yer geçiyorsa neden olmasın..??
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
batuhan35' Alıntı:
biz dolmabahceden bagdat caddesıne 12 motor gitmeye çalıştık ama
en az 4-5 sefer durmak zorunda kaldık,mesafeyı kısa tutsak bence daha mantıklı ve sağlıklı olacaktır ve dolmabahçe toplanma noktası olarak uygun
yada sızlerın aklından farklı bır yer geçiyorsa neden olmasın..??
bence istanbulda kaza geçiren ve gazetelerde yazmış bir arkadaşımızın mezar bilgilerini bulun (zincirlikuyu,karacaahmet......)
o zaman gidilecek yer belli olur ondan sonra oraya çok uzak olmayan bir buluşma noktası seçilir -mesela mezarlık zincirlikuyu toplanma yeri dolma bahçe güzergah beşiktaş barbaros bulvarı-gibi
ondan sonra herkez motorlarına bir türk bayrağı asar ve biraz kırçiçeği alınır
mezarlığa toplu sürüş ve mezara çiçekler bırakılması
basına da haber verilir...............
düşünün işte birşeyler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst