Hakkın Rahmetine kavuşan arkadaşlarımız adına İstanbul turu

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
BODYBODY' Alıntı:
22.07 Ye Kadar Tum Organizasyon Tamamlanabilirmi ????????

Eger Okeyse Cok Iyi Bir Tarih

Organizyonda yanlızca sürüş olacak onun için herhangibir hazırlık yapılmasına gerek yok ama en kısa zamanda bu haberi herkese duyurmamız lazım. Bunu gerek telefon, gerek mail yoluyla veya başka kanallarla başlatabiliriz herkes motosikleti olan veya ilgili motosiklet kurumlarına sürücü kurslarına vs. heryere haber verirse sesimiz daha fazla duyulur.

Lütfen herkesten duyarlılık.
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
cerrahi,
olayı sadece alkolden ibaret görüyor galiba?:silent: yahut sadece kendi bir takım hataları yüzünden ölenler tarafından bakıyor?:silent:

sayın arkadaş eyvallah tüm bunlarda gercekler ve yasanıyorlar, hoş mu değil, değişmeli mi evet!!!

ancaaak bizim söz konusu ettiğimiz şey toplumun geneli tarafından fark edilmediğimiz, devlet ya da kara yollarınca umursanma gereği duyulmadığımız. düzenlemelerin, yolların... vsnin motorlara gore yapılmadığı, sadece kask kullanmayan, ehliyeti olmayan ya da alkollü kullanan motor sürücülerinin cezalandırılmasıyla "bakın fark ediyoruz,hatta sizi sizden cok dusunuyoruz" fikrinin empoze edilmesi!!!

evet karsı taraftan cok sey beklememek, once kendimizi duzeltmek gerek ama cok sey beklememek demek de hiç bir şey beklememek demek değildir! bugun cicek sulayacağım diyerek virajları sulayan belediye sorarım size motorcuları ne kadar düşünüyor olabilir?:silent:

yahut bugun yolda giderken aracının sol kapısını aynaya bakmadan hem de tukurmek, kulluk dokmek için açan sürücü ne kadar düşünebilir?:silent:

cevabı veriyorum tabiki hiç düşünmemiştir, çünkü aklına dahi gelmemiştir, -motor? motorcu? o ne?- işte en buyuk sorun FARK EDİLMEMEDİR!!!şimdi siz de bunu fark edebiliyor musunuz?
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
güzel fikir bence hayata geçirilmeli yalnız buluşma saati bana geç gibi geldi

organizasyon günüde galiba cumartesiye denk geliyo bana kalırsa cumartesi
katılım az olabilir

benim fikrim bu organizasyonu darülaceze organizasyonu ile birleştirirseniz darülaceze ziyaretinden sonra çıkabiliriz turumuza üstelik katılımı arttırmış olabiliriz

saygılar
MUSTAFA
::plus1::
bence de tarih
23.07.2006 olmalı
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
+1
Katılmaktan gurur duyarım

Ancak sadece yoplu geçiş yeterince vurgulayıcı olmayabilir, valilik kanalı ile izin alınıp, büyük bir meydanda kısa süreli olarak toplanılıp, son dönemlerde vefat eden arkadaşların isimlerinin okunacağı ve saygı duruşu yapılacağı küçük bir toplantıyı da bu istanbul geçişine ilave edebilirsek daha da anlamlı olacaktır
saygılar
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
arkadaşlar bu işleri yaparken valılıkten veya emnıyetten bi izin almak lazımmı bunlarıda araştırmak lazım bu konuda bizlerı kım aydınlata bılır
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
Eeeee

Nerde Bu Sitenin Yoneticileri Hadi Ya.tamam Herkes Hakli.birbirinizle Ugrasmayin.konuyu Saptirmayin Ve Sonuca Bakin Ve Oraya Odaklanin...hangi Ziyaretle Birlesiyorsa Ne Oluyorsa Hangi Gazete Dergi Tv Cagriliyorsa Bu Pazar Bu Isi Yapalim Ister 1000 Ister 10.000 Motor..onemli Olan Yapip Sesimizi Duyurabilmek.zaten Belirtilen Guzergahcok Guzel.eminim Yoldanda Bize Katilanlar Olacaktir.

Ve 1 Ay Sonra 30 Agustosta Coook Daha Kapsamli Daha Reklamlisini Yapalim Ve Cift Darbe Vuralim....
Ama Artik Sadece Bulusma Yeri Saati Konusulsun...
Saygilar
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
30 ağustos bence süper olur hemde düşünsenize geçit töreninde yer alalım
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
batuhan35' Alıntı:
::plus1::
bence de tarih
23.07.2006 olmalı

REKLAMCI dostum ayın 23 de darülaceze ile ilgili bir oranizasyon var

www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928

bu organizasyona katılımın çok yüksek olmasını bekliyoruz sen organizasyonu
bu organizasyonla birleştirirsen ziyaretten sonra turumuza çıkarız ve katılım çok yüksek olabilir daha öncede yazdığım gibi sürüşü bir mezarlıkta bitirebiliriz ve çok anlamlı bi şekilde bitirmiş oluruz benimkisi sadece bir fikir

saygılar
MUSTAFA
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Bence güzel olacaktır, artık bişeyleri duyurma vakti geldi diye düşünüyorum, işin medya ile alakalı bölümünde ben yardımcı olurum hem çalıştığım tv, hemde diğer tv'lerde haber yaptırırız. artık motosikletinde bi motorlu taşıt olduğunu görsünler:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
camadan' Alıntı:
peki CERRAHI, dostum bişekilde sesimiz çıkmadığı takdirde nası olacak bu sence.

sen bu saydığın türdeki şahıslara nasıl eğitim verileceği konusunda bi fikir üretebildinmi?

bence çokzor, bizim insanımızın kendi doğruları vardır ama bu doğrular ne kadar doğru bu tartışılır.

bence önce bi gövde gösterisi şart kendimizi belirtmek için.

ama sonra eğitim olabilir.


Simdikilerine degilde bundan sonraki nesil icin okullarda bu egitimin verilmesi sanırım biraz daha etkili olacaktır.
Bu arada ben milli eğitim bakanının boşunamı maasını veriyorum. Daha iyi bir eğitim fikrini o düşünsün !
Bizim asıl sorunumuz kendi dogrularımızdan baska dogru olmadıgı düşüncesidir aslında.
Bu arada senin sonda yazdıgın satırdan sunu anlıyorum.
Önce dizini döv sonra kızını döversin misali.....



Saygılar..
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
REKLAMCI dostum ayın 23 de darülaceze ile ilgili bir oranizasyon var

www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928

bu organizasyona katılımın çok yüksek olmasını bekliyoruz sen organizasyonu
bu organizasyonla birleştirirsen ziyaretten sonra turumuza çıkarız ve katılım çok yüksek olabilir daha öncede yazdığım gibi sürüşü bir mezarlıkta bitirebiliriz ve çok anlamlı bi şekilde bitirmiş oluruz benimkisi sadece bir fikir

saygılar
MUSTAFA
22 sini seçmemdeki amaç günlerden cumartesi olması ve herkesin yolda olmasıydı pazar günleri çoğu insan ya evinde ya yazlıkta yada başka yerde fakat cumartesi olursa 12 hem iş çıkış saatine denk geliyor. hemde Sayısı tahmin edebileceğiniz gibi çok olan motokurye arkadaşlarında katılımınla gerçekleşir. Lütfen yanılıyorsam düzeltin...

DIKKAT BU BIR EYLEM DEGILDIR.
Ve trafik hiç bir şekilde aksatılmayacaktır.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
98
ankaradayım ama istanbulda olsam kesin katılırdım sizi ankaradan canı gönülden destekliyorum.ölen arkadaşlarımızın yerinde biz olabilirdik bunu bilerek daha büyük kalabalık olmamız lazım....
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
reklamci2003' Alıntı:
Ben buradaki başlangıcımda tartışma içinde değilim. Benim bu olaya başlangıcım tamamen duygusal. Hee tabi taş kalpli olanlar varsa katılmayabilir. Eğer amaç sırf muhalefet ise ben bu yazıda yokum. Hee Turk insanın zihniyeti neden değişmiyor biliyormusun senin, benim diğerlerinin ve bu ülkede yaşayan herkesin hiç bir şey yapmadığı için. Ben en azında motosiklet aldım alalı çevremdeki tüm arkadaşlarımın motosiklete bakış açısını değiştidim. İnşallah hepimiz bu konuda başarılı oluruz. Bu yazdıklarını ben ufak yaştan beri zaten biliyorum. Başka bir yerde başkalarına söylersen inan faydalı olabilir.


Ah be güzel kardesim. Bir türlü anlatamıyorum sana derdimi :pale:
Senin yaptıgın sey cok anlamlı birşey ben bunu anlayabiiyorum. Sana muhalefet de degilim asla. Aksine destek olarak bende gelmeyi cok istiyorum. Bende sadece ne kadar sonuc verecek konusunda kaygılarımı dile getiriyorum. Ah birde insanlar olarak biz onyargılarımızı ve kendi dogrularımızı öz eleştriye acabilsek ve baska dogrularda olabilecegini dusunebilsek herşey o kadar kolay olacakki.
Konunun dagılmaması icin birdaha rahatsız etmeyecegim kusuruma bakma özür dilerim sanırım istemeden de olsa topic in konusundan saptırdım.

Herkesten özür dilerim.

Saygılar...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
CERRAHI' Alıntı:
Simdikilerine degilde bundan sonraki nesil icin okullarda bu egitimin verilmesi sanırım biraz daha etkili olacaktır.
Bu arada ben milli eğitim bakanının boşunamı maasını veriyorum. Daha iyi bir eğitim fikrini o düşünsün !
Bizim asıl sorunumuz kendi dogrularımızdan baska dogru olmadıgı düşüncesidir aslında.
Bu arada senin sonda yazdıgın satırdan sunu anlıyorum.
Önce dizini döv sonra kızını döversin misali.....



Saygılar..

Dostum süper diyorusun eğitim okullarda versinler diye bi ara kredili sistem diye saçma sapan bi sistem vardı. o sistemde trafik falan diye bi ders ne öğretmen ne de dersle ilgili kitap. sırf çocuklar kredilerini doldursun diye çıkardılar.

Esas bizde eşşeklik böyle olmaya devam ettikçe bu böyle gitmez demedikçe birlik ve beraberlik olmadıkça çok ama çooook devam eder böyle tartışmalar.

Gövde gösterisi şart nedeni ise ooops pardon biz yanlış yaptık diyecekler. ama bizlerde iş yok.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
camadan' Alıntı:
Dostum süper diyorusun eğitim okullarda versinler diye bi ara kredili sistem diye saçma sapan bi sistem vardı. o sistemde trafik falan diye bi ders ne öğretmen ne de dersle ilgili kitap. sırf çocuklar kredilerini doldursun diye çıkardılar.

Esas bizde eşşeklik böyle olmaya devam ettikçe bu böyle gitmez demedikçe birlik ve beraberlik olmadıkça çok ama çooook devam eder böyle tartışmalar.

Gövde gösterisi şart nedeni ise ooops pardon biz yanlış yaptık diyecekler. ama bizlerde iş yok.


Ah o yanlıslıkları göremeyen, hatta bu kadar yanlısın üztüne hala eşşekliklerini devam ettirenlere dedigin gibi dur kardesim bu böyle olmaz dingonun ahırımı burası demek yetse ah bir anlasalar o essekliklerini ben seve seve her olaya girerim. Ama insallah anlarlar sonunda merzifonun su anda onlarla gurur duydugunu :wiinkk:
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
53
YA CERRAHI DOSTUM SEN NE KADAR NEGATIF BI INSANMISSIN.YOK SONUC VERMIYECEK.YOK CABUCAK UNUTULACAK...YOK KIMSE ILGI GOSTERMEYECEK.BIRDE MADOLYONUN SU YUZU VAR.

ınanılmaz bır katılım olacak(darulaceze zıyaretıyle beraber) cbrhalil arkadasımız gereklı reklam organızasyonlarını ayarlayacak.herkes elınde geldıgınce fazla ınsana duyurmaya basladı bıle.ızledıgımız guzergah zaten tum ıstanbul olacak ve herkes gorecek.(taksıcı,dolmuscu,sımıtcı,kokoreccı,polıs,zabıta,ıtfaıyecı)

sen bence yardımcı ol ve destek ol.herseyde oldugu gıbı mutlaka bu ısdede vardır bızım ısteyıpte basaramayacagımız seyler ama bıseyler yapmak gerk.bu konuda hem fıkırız sanırım...

artık gercekten yer ve saat hakkında karar verelım.pazar gunu hazerfende drag yarısları var.eger olursa oradakı gorevımden feragat edıcem.onun ıcın acele yer ve saat kararı verılsın...
saygılar
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Ben Adana'da olmasam nerde ve ne zaman isterseniz Motorumla orada olurdum... Gelin bu çağrı hareketini Motosiklet kazası nedeniyle ölen arkadaşların resimleriyle Türkiye'nin her yerinde Koordineli olarak yapalım. Türkiye'nin en büyük motosiklet sitesiyiz... İl MT gruplarımız bu işleri organize edebilirler... Hareket Başlığı şu olursa " TRAFİK KURALLARINI UYGULAYIN MOTOSİKLETİ FARKEDİN..." sonuçta hepimiz insanız ve trafik kuralları insanlar için değil mi? Bu tür bir hareket tüm türkiye genelinde yapılırsa basın da bu sürüşlere ilgi gösterir. Sitemiz de sesini duyurmuş olur. Bu işin Türkü Müslümanı hıristiyanı yoktur. Trafik kazaları tüm dünya da vardır. Ancak bu insanların duyarlılık anlayışına bağlıdır. Gelin bu öneriyi izmir adana antep istanbul ankara vs geçirelim. Caddeleri motosiklet şenliğine çevirelim. İnanıyorum ki.... Binlerce motosikletin caddelerde korna çalarak dolaşması, ve ölen arkadaşlarımızın resimleri ile sanırım istenen etkiyi gösterip yetkililerin dikkatini çekebiliriz... Türkiye'de neredeyse savaşan ülkelerdeki oranda insanlarımız ölüyor ve sakat kalıyor...Trafik kazalarından... Trafik konusunuda işlemek gerekiyor.... Bir elinde cep telefonu öteki elinde direksiyon araç kullananlar, Sinyal kullanmadan ani şerit değiştirenler, Sola dönerken sağa bakanlar yüzünden olmuyor mu çoğu kazalar... Hadi o zaman her kes yapabileceğini koysun ortaya ve yapabileceğini önersin...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
İlk adımı atıyorum.

Bulunduğumuz iş merkezinin güvenliğine motosiklet sürücülerine verilmesi için bir yazı hazırlıyorum aynı zamanda istanbuldaki moto kurye firmalarınada bu yazıyı yollayacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst