Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Eh!!!!Not: Şahsı tanımıyorum
Taniyanlar var demekki.
Eh!!!!Not: Şahsı tanımıyorum
Fotoğraflarına bakarsan bin, iki binlik çin scooterları ile gezmiş Türkiye'yi. Yanlış hatırlamıyorsam Mondial bir motor hediye etmişti abimize. "Al Ümmet efendi şu parayı koy cebine, motoruna da bizim reklam şeysini yapıştırırsın olur biter" olayları yok yani.Ben de tanımıyorumYıllardır motosiklet kullanırım o kadar muhabbetin toplantının içine girdim bir Allah'ın kulu da bak böyle biri var demedi.
Verin bana o kadar sponsoru ben de gezerim![]()