habertürkün haberi benmişim

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ümmet abi ben seni anlamıyom niye hep sitelerde banlısın :) epeydir yoktun ortalıklarda gene nerelerdesin, ayagın iyimi artık, benim 3 aylık velet oldu bu arada :) neyse buralarda olursan konusuruz kib ben ara sıra acıom burayı başkada nette takıldıgım bişi yok zati
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ben de tanımıyorum :) Yıllardır motosiklet kullanırım o kadar muhabbetin toplantının içine girdim bir Allah'ın kulu da bak böyle biri var demedi.

Verin bana o kadar sponsoru ben de gezerim :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
"O gitti dönmeyecek
Yıllarca özlenecek
Yüzüm ne kadar gülse
İçim hiç gülmeyecek " Çok severim bu şarkıyı Ümit BESEN.. (Islık çalan smiley)
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
73
Ben de tanımıyorum :) Yıllardır motosiklet kullanırım o kadar muhabbetin toplantının içine girdim bir Allah'ın kulu da bak böyle biri var demedi.

Verin bana o kadar sponsoru ben de gezerim :)
Fotoğraflarına bakarsan bin, iki binlik çin scooterları ile gezmiş Türkiye'yi. Yanlış hatırlamıyorsam Mondial bir motor hediye etmişti abimize. "Al Ümmet efendi şu parayı koy cebine, motoruna da bizim reklam şeysini yapıştırırsın olur biter" olayları yok yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst