Güzel bir pazar günü 25-30 motorcu yollara düşer....

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
ellerinize, emeklerinize ayaklarınıza,mtürünüze , tekerinize sağlık uşaklar süper aktivite olmuş her şey gerçekten çok güzel , ve herkezin kazasız belasız evelerine dönmüş olması sevindirici ,

valla şu an içim daralmıştı sizin gezi konusunu açtım ohhh be içim rahatladı biraz moral buldum teşekkür ederim , allah cümlemizi nice gezilerde buluşmaya dostluğa , kaynaşmaya vesile kılsın ve kaza kederden uzak eylesin... amin..

dip not: transalp ve kawasakı kullanan arkadaşlara selamlarımı söyle , alçaktan uçsunlar çünkü daha insanın yedek parça sıkıntısı var..:cherry::cat:

ve karadeniz olmasına rağmen bana biraz fazla kıraç geldi topraklar , yada yaylalar vs. :)

irfan abi o gördüğün topraklar ve yaylalar karadenzie ait değiller :) gümüşhane ye aitler :) yoksa bizim buralar çayır, çimen yeşilliktir. yeşilin her tonunu görebilirsin. bir gün mutlaka bekleriz seni :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel gezi olmuş trabzon gelmeyi istediğim bi memleket
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi o gördüğün topraklar ve yaylalar karadenzie ait değiller :) gümüşhane ye aitler :) yoksa bizim buralar çayır, çimen yeşilliktir. yeşilin her tonunu görebilirsin. bir gün mutlaka bekleriz seni :)

aynen şekerim :)zaten, bende bi bit yeniği var bu işte diyodum :cherry::p karadeniz olurda böyle kıraçmı olur yauuu:cherry: yav karadenize gelmeyi ne kadar çok isterim bir bilsen fakat işler yakamı bırakamıyor ulem şu dünyadan iş iş diye göçüp gidecez ,:) hayyy anasını yahu bi gezemedik :cherry::queen: inşallah bir gün kapını çalmak nasib olur kardeşim tekrardan tekerinize sağlık...

bu arada aklıma geldi şu şapkalı sakallı arkadaşsın sen demi :cherry: ??
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
aynen şekerim :)zaten, bende bi bit yeniği var bu işte diyodum :cherry::p karadeniz olurda böyle kıraçmı olur yauuu:cherry: yav karadenize gelmeyi ne kadar çok isterim bir bilsen fakat işler yakamı bırakamıyor ulem şu dünyadan iş iş diye göçüp gidecez ,:) hayyy anasını yahu bi gezemedik :cherry::queen: inşallah bir gün kapını çalmak nasib olur kardeşim tekrardan tekerinize sağlık...

bu arada aklıma geldi şu şapkalı sakallı arkadaşsın sen demi :cherry: ??

hee evet o ben oluyorum :) hayırdır :queen:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Hepinize maaşallah ;) Karadenizde gezmeden duramaz insan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst