- Konu Yazar
- #21
ellerinize, emeklerinize ayaklarınıza,mtürünüze , tekerinize sağlık uşaklar süper aktivite olmuş her şey gerçekten çok güzel , ve herkezin kazasız belasız evelerine dönmüş olması sevindirici ,
valla şu an içim daralmıştı sizin gezi konusunu açtım ohhh be içim rahatladı biraz moral buldum teşekkür ederim , allah cümlemizi nice gezilerde buluşmaya dostluğa , kaynaşmaya vesile kılsın ve kaza kederden uzak eylesin... amin..
dip not: transalp ve kawasakı kullanan arkadaşlara selamlarımı söyle , alçaktan uçsunlar çünkü daha insanın yedek parça sıkıntısı var..:cherry::cat:
ve karadeniz olmasına rağmen bana biraz fazla kıraç geldi topraklar , yada yaylalar vs.![]()
irfan abi o gördüğün topraklar ve yaylalar karadenzie ait değiller