Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
ülen zülfiyare dokununca ne inciler döktürmüşsünüz.. biri demişki "zengin/elit kesim emniyet şeridini rahat rahat kullansın diye bu şekilde ayarlanıyor cezalar." .. sanırsınki mercedese bmw ye serbest fiata renoya yasak 
çoğuda bana göre motora serbest olmalı demiş .. Bana göre .........
işine ona göre öle geliyor .. forum minübüsçüler forumu olsa kalıbımı basarım çoğu aslında minübüslere serbest olmalı derdi..
motora serbest olamasını savunanların sebebi çok dahiyane, efendim ambulans gelirse biz araya giriveririz.. Goldwing motor değilmi veya sidecase takılı diğer motorlar .. endamları maşallah ufak bir araba kadar..
ceza şimdi ceza olmuş bence eskiden ceza değilşmişki yakalarsam azıcık öperim tarzı bişiymiş.. bence pek polise güvenip nasılsa bişi yapmaz diyip o şeride girmeyin
yakında bu forumda çok başlık görürüz canı yanan açar başlığı.. işte 10 metre gittim yakaladılar yok şöle olduda girdiydim mecburdum .. başlıkları dolar
ceza şık olmuş ve sonuna kadar motorlar dahil acımasızca uygulanmalı..
çoğuda bana göre motora serbest olmalı demiş .. Bana göre .........
işine ona göre öle geliyor .. forum minübüsçüler forumu olsa kalıbımı basarım çoğu aslında minübüslere serbest olmalı derdi..
motora serbest olamasını savunanların sebebi çok dahiyane, efendim ambulans gelirse biz araya giriveririz.. Goldwing motor değilmi veya sidecase takılı diğer motorlar .. endamları maşallah ufak bir araba kadar..
ceza şimdi ceza olmuş bence eskiden ceza değilşmişki yakalarsam azıcık öperim tarzı bişiymiş.. bence pek polise güvenip nasılsa bişi yapmaz diyip o şeride girmeyin
yakında bu forumda çok başlık görürüz canı yanan açar başlığı.. işte 10 metre gittim yakaladılar yok şöle olduda girdiydim mecburdum .. başlıkları dolar
ceza şık olmuş ve sonuna kadar motorlar dahil acımasızca uygulanmalı..
Son düzenleme: