Günün fotografı :)

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
harika yaaa bayılıorum bole fotolara...motorlarımız bızım herşeyımız bunun ıcıne yatagımız olarakta gırıyor :mrgreen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
fotoşop kesınlıkle yastıkla dıreksıyonun bırlestıgı yere bakın...ama guzel.farklı olmus..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bence fotoşop değil. Paylaşım için sağol. Daha öncede yatanları gördükte üzerinde battaniye kafasında yastıklı olanı ilk defa... :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Yugoslav mış öyle yazior fotonun altında :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
pansiyon2gc5.jpg

18 Mart gezisinde ben de yatmıştım cıbırcığımın üzerinde :) Güzel uyunuyor :))
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence günün değil ancak çekildiği saatin resmi olur bu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 zamanlı keeway matrix 50 cc

adam üstten ısınsa alttan üşür bee..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
turk ısı degıl bu .motor kapagı ve performans eksozu farklı yabancı muhtemelen.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
58
ya harbı photoshop oldugu bellı oluyor ama cokta ınandırıcı degıl ama ıyı yapanın elıne saglık ne dıyelım olabılır ancak abrtmıslar bencce belkı bazıları motor askı budur dıyebılır ama bu sacma paylasım ıcın thank
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst