- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,130
harika yaaa bayılıorum bole fotolara...motorlarımız bızım herşeyımız bunun ıcıne yatagımız olarakta gırıyor :mrgreen:
bugün bunu yapan yarın motorunu yatağına alır![]()
güzel bir paylaşım....
İyi uykular
![]()
bikepics.com'dan alıntıdır