Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
Demogoji yapmayalım Halis Bey , erbabı olduğumuzu iddia etmedik.. Ben bu motoru çok iyi bilirim tarzında hangi cümlemizi okudunuz.. :bounce:
Ertec@
Pertekin çekil aradan birazdan silahlar konuşacak burda.. Bu işi kan temizleyecek :mrgreen:
ümit bey oda uyar nerde nezamn :queen::queen: okumama gerek yok boş buldun meydanı mangalda kül bırakmıyorsun