- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 962
Bu nasıl bi kıyaslamadır ki .. 8bin küsürü o motora verirsen yuh derim sadece..
abartı bir benzin sarfiyatın olmayacaktı 250 ye göre..
Olur mu çok farketmiyor..
Gürkan'la konuş istersen..
Biri eski diğeri yeni motoru
Ama senin motoru biliyorum.. Benimkinden çok az fazla yakıyor..
Fazer biraz basınca içmeye başlıyor.. Basmadan da olmuyor