gt 250r yada 2006 fazer

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bu nasıl bi kıyaslamadır ki .. 8bin küsürü o motora verirsen yuh derim sadece..


abartı bir benzin sarfiyatın olmayacaktı 250 ye göre..

Olur mu çok farketmiyor..
Gürkan'la konuş istersen..
Biri eski diğeri yeni motoru :)
Ama senin motoru biliyorum.. Benimkinden çok az fazla yakıyor..
Fazer biraz basınca içmeye başlıyor.. Basmadan da olmuyor :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Olur mu çok farketmiyor..
Gürkan'la konuş istersen..
Biri eski diğeri yeni motoru :)
Ama senin motoru biliyorum.. Benimkinden çok az fazla yakıyor..
Fazer biraz basınca içmeye başlıyor.. Basmadan da olmuyor :)

abi ben basınca fazer mazer bırakmam..Hayabusadan fazla yakıyor:silent:

Fazer ile Xt arasında pek bi fark yok.Efendi kullanımda 4.5 5 lt. gibi bir sarfiyatı var
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
xt zaten gtr kadar yakıyor sakin kullanımda,çok dip gazda benimki biraz içiyor ama fazer uzun vadeli bir motor,alırken satarken kullanırken en fazla mutlu edecek fazerdır.Gtr bana göre st kanuni olduktan sonra artık belirsizleşti...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
abi ben basınca fazer mazer bırakmam..Hayabusadan fazla yakıyor:silent:

Fazer ile Xt arasında pek bi fark yok.Efendi kullanımda 4.5 5 lt. gibi bir sarfiyatı var

Tequ haklı, Fazer ile 1 depo benzin ile 150 km gittiğimde oldu 350 km gittiğimde oldu :cherry: Fazer bu açıdan oldukça güzel bir tercih..

Olur mu çok farketmiyor..
Gürkan'la konuş istersen..
Biri eski diğeri yeni motoru :)
Ama senin motoru biliyorum.. Benimkinden çok az fazla yakıyor..
Fazer biraz basınca içmeye başlıyor.. Basmadan da olmuyor :)

GT250R ile 100 km / 4 L, Fazer ile 100 km / 4.3 L gibi oranlar tutturdum biliyorsun :)

Basmazsan bu şekilde ancak basmadığın hali ile Fazerda 120-140 km/s arası gidebiliyorsun, 250R da 90 km/s hız ile.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fazer Gtr'den tabii ki fazla yakacak..fazer 250 yapıyor..gtr 170..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akıllı ol hata edipte gt 250 alma,ben sattığım halde tavsiye etmem,parçası çooooooooooooook pahalı bir egsozu 1150 lira yanlış duymadın,bi plastik parçası 700 800 lira, git 2. el başka motor al herşeyi yakıt olarak değerlendirme,yakıttan artırdığın başka yerden kat kat çıkar geri zarar görürsün pişman olursun,fazerin 2. eli okadar değil 8000 9000 e bulursun çok hemde.:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
GT250R ile 100 km / 4 L, Fazer ile 100 km / 4.3 L gibi oranlar tutturdum biliyorsun :)

Basmazsan bu şekilde ancak basmadığın hali ile Fazerda 120-140 km/s arası gidebiliyorsun, 250R da 90 km/s hız ile.

100 km / 4.3 lt oranını hangi şartlarda tutturduğunu biliyorum :)

Basmadan 120-140 arası hesabına katılmıyorum..
600RR da bile optimum yakıt tüketimi 6.vites 100 km/s hızında oluyor.. Daha fazlası herzaman yakıtı normalden fazla yakmasına yol açıyor..
Fazer ın 120-140 arası ideal tüketimde oacağını sanmıyorum..
120-140 arası gidip 4.3 lt yak benim motoruda hediye edeyim sana :mrgreen:

Ayrıca Fazer gibi insanı tahrik eden bir makinanın üzerinde 120 ile gezmek insanı epey zorluyor :) Onun stresi de ömürden götürüyor :)


Dip not: Ben 100 km / 3.5 - 3.7 lt oranlarında geziniyorum.. Çok sakin kullandığımda söylenez..
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
100 km / 4.3 lt oranını hangi şartlarda tutturduğunu biliyorum :)

Basmadan 120-140 arası hesabına katılmıyorum..
600RR da bile optimum yakıt tüketimi 6.vites 100 km/s hızında oluyor.. Daha fazlası herzaman yakıtı normalden fazla yakmasına yol açıyor..
Fazer ın 120-140 arası ideal tüketimde oacağını sanmıyorum..
120-140 arası gidip 4.3 lt yak benim motoruda hediye edeyim sana :mrgreen:

Ayrıca Fazer gibi insanı tahrik eden bir makinanın üzerinde 120 ile gezmek insanı epey zorluyor :) Onun stresi de ömürden götürüyor :)


Dip not: Ben 100 km / 3.5 - 3.7 lt oranlarında geziniyorum.. Çok sakin kullandığımda söylenez..

ümitçim namı deger tencere bak adını tekrar geri vercekler haberin olsun ben datcadan donerken ortalama 110 120 km suratle 340 km yol yaptım ve ist 2 depo benzinle geldim yan 18+18=36 litre benzinle geldim hadi yanıldıgımı farzet 40 litre olsun olmaz molmaz dersen sana ispatlarım ama f800gs karşılık senin 250 kanunin alırım :queen::queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
ümitçim namı deger tencere bak adını tekrar geri vercekler haberin olsun ben datcadan donerken ortalama 110 120 km suratle 340 km yol yaptım ve ist 2 depo benzinle geldim yan 18+18=36 litre benzinle geldim hadi yanıldıgımı farzet 40 litre olsun olmaz molmaz dersen sana ispatlarım ama f800gs karşılık senin 250 kanunin alırım :queen::queen:

Toplam yaptığın km ve toplam benzin harcamanı yaz Halis abi..
Tam anlaşılmıyor böyle..
340 km de 2 depo yemişsin gibi olmuş..
Ayrıca benim ki Kanuni değil Hyo.. :cherry: Kanuni yazsa binmezdim :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Toplam yaptığın km ve toplam benzin harcamanı yaz Halis abi..
Tam anlaşılmıyor böyle..
340 km de 2 depo yemişsin gibi olmuş..
Ayrıca benim ki Kanuni değil Hyo.. :cherry: Kanuni yazsa binmezdim :mrgreen:

kıvırma tencere ne dedigimi gayet iyi anladın sen ama tekrarlıyorum bir depo benzinle 340 km yol yaptım hata bittene kadar devam etseydim daha bilgisayar 30 km daha gider diyordu şimdi anladınmı anlamadıysan 1 daha anlatayım teklif hala gecerli
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
kıvırma tencere ne dedigimi gayet iyi anladın sen ama tekrarlıyorum bir depo benzinle 340 km yol yaptım hata bittene kadar devam etseydim daha bilgisayar 30 km daha gider diyordu şimdi anladınmı anlamadıysan 1 daha anlatayım teklif hala gecerli

Halis abi sen dükkanı kapat evinde otur :p

Matemağin berbat senin :)

340 km de 18 litre yakıyorsan , 100 km de yakıt tüketimin 5,2 lt demektir..

Bunun konuştuğumuz rakamların yanına yaklaşır bi tarafı yok :mrgreen:
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
96
gt250R kullanıcısıyım. Benzin ekonomisi,mekaniği,torku oldukça tatminkar.Bilmeyenler ve topiklerde şikayetçi olanlar farklı fikir beyan edebilirler.S T kanunileri test etmedim,bilemem. Hyo ile 8 saat yola gidip dönen arkadaşlar var. Ben İzmir den Bursa ya gidip geldim hem de tapa gaz. Her gün binici olmanız sebebi ile şehir içi kullanımı ve ekonomisi ile çok iyidir. Japon kullanan ve bilen arkadaşlar kanıtlanmış kalitesine bağlı olarak kıyas kabul etmeyebilir. Hyo da kendi segmentinde en çok satan makinedir.
4 silindir 4 masraf-4 benzin,2 silindir 2 masraf-2 benzin.
Burası Türkiye..
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Fazer ın 120-140 arası ideal tüketimde oacağını sanmıyorum..
120-140 arası gidip 4.3 lt yak benim motoruda hediye edeyim sana :mrgreen:

Kurtköy Mehmetçi Opet (Fullendi) Bolu Gerede Shell (Fullendi) fişlerde alınan litre ve saat yazıyor, km olarak aradaki mesafeyi google earthden çıkarırım gelir anahtarını alırım, binmediğin bilmediğin bir motor konusunda düşünmeden yorum yapıyorsun bak?

Ki 4.3 L tüketimini Marmaris dönüşü yaptım, o mesafede 4.4 L gibi bir oran yapmıştım, hatta ilgili mesajımda şuydu:

Cumartesi günü yakıt tüketimim için bir ölçüm yaptım, birkaç kısa süreli anlar hariç 120-140 km/s sabit hızda 12.8 litre ile 290 km yol yapmışım Kurtköy Opet-Gerede Shell arası. :cherry:

Bizim danger0 'ın rekoru kaçtı, aradım bulamadım :queen:

Diğer son mesajına gelince:

Matemağin berbat senin

340 km de 18 litre yakıyorsan , 100 km de yakıt tüketimin 5,2 lt demektir..

18 litre depodun hacmidir, hiç uzun yol yapmadığın için bilmemen normal, bir motosiklet deposunda ki bütün benzini bitirene kadar gitmez, gidemez..

Benzin bitmesine yakın ilk benzinlikten depoyu doldurursun, şehirlerarası yolda pek alternatifin yoktur, Halis abinin o gün aldığı benzin taş çatlasın 15-16 litredir ki matematik bilmek işlem yapmaya yeterli olmuyor maalesef, beraberinde zekayıda kullanmak gerekiyor :bounce:

Zaten daha 30 km giderdim diyor, 370 km ye göre hesaplarsan 4.8L gibi bir oran çıkar ki 800 cclik bir motosiklet için oldukça iyi bir orandır bence hala..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis abi sen dükkanı kapat evinde otur :p

Matemağin berbat senin :)

340 km de 18 litre yakıyorsan , 100 km de yakıt tüketimin 5,2 lt demektir..

Bunun konuştuğumuz rakamların yanına yaklaşır bi tarafı yok :mrgreen:
ümit bak bu aşagıdaki benim yaktıgım benzin dökümü
28.06.2008 07:45 15,98 3,56 56,89 0MARMARİS 2
29.06.2008 13:26 12,08 3,56 43 0MARMARİS 2
29.06.2008 18:09 13,29 3,52 46,78 0 ERZENE
29.06.2008 22:43 15,97 3,53 56,37 0UMURBEY
dogru söylüyorsun ben ilk okul megzunuyum cahilim gel sen bu cahil salak adamla idaya gir al altındaki f800gs yi hata istersen noterden sözleşmede yaparım senle 15 agustosgibi bir ank yapalım bakalım ne olcak birde bukadar net nasıl hatırlıyorsun benzin rakamlarını dersen bende tasıt tanıma var kayıtlı :queen::queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
18 litre depodun hacmidir, hiç uzun yol yapmadığın için bilmemen normal, bir motosiklet deposunda ki bütün benzini bitirene kadar gitmez, gidemez..

Benzin bitmesine yakın ilk benzinlikten depoyu doldurursun, şehirlerarası yolda pek alternatifin yoktur, Halis abinin o gün aldığı benzin taş çatlasın 15-16 litredir ki matematik bilmek işlem yapmaya yeterli olmuyor maalesef, beraberinde zekayıda kullanmak gerekiyor :bounce:

Zaten daha 30 km giderdim diyor, 370 km ye göre hesaplarsan 4.8L gibi bir oran çıkar ki 800 cclik bir motosiklet için oldukça iyi bir orandır bence hala..

Çok zeki arkadaşım , Motorun benzini sadece uzun yoldamı bitiyor.. Şehir içi gezince rezerve düşmedenmi gidiyorsun.. Dinime küfreden zeki müslüman olsa bari :mrgreen:

Ayrıca, Ankaraya sadece gidip gelmede 250 ytl benzin parası harcıyorum diye ağlayan arkadaş burada "motorum LPG" triplerine neden girer anlamış değilim.. :queen:

Halis abinin F800 e gelince , o motor çok yakıyor diye bişey geçmedi ki muhabbette.. Sadece benim 3.5 lt nerde 4.8 litre nerde.. Bunu konuştuk.. F800 sınıfına göre çok yakıyor diye bir iddası olmadı kimsenin :p

Belki benzin ölçümü yapabilecek kadar binmedim ama Fazer kullanmışlığımızda vardır çok şükür.. Sen bilmediğin bir durum hakkında yorum yapıyorsun :bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Çok zeki arkadaşım , Motorun benzini sadece uzun yoldamı bitiyor.. Şehir içi gezince rezerve düşmedenmi gidiyorsun.. Dinime küfreden zeki müslüman olsa bari :mrgreen:

Ayrıca, Ankaraya sadece gidip gelmede 250 ytl benzin parası harcıyorum diye ağlayan arkadaş burada "motorum LPG" triplerine neden girer anlamış değilim.. :queen:

Halis abinin F800 e gelince , o motor çok yakıyor diye bişey geçmedi ki muhabbette.. Sadece benim 3.5 lt nerde 4.8 litre nerde.. Bunu konuştuk.. F800 sınıfına göre çok yakıyor diye bir iddası olmadı kimsenin :p

Belki benzin ölçümü yapabilecek kadar binmedim ama Fazer kullanmışlığımızda vardır çok şükür.. Sen bilmediğin bir durum hakkında yorum yapıyorsun :bounce:

mertin fazerı alıp 10 dakka turlamakla bu kadar erbabı oluosan bundna sonra motor alırken seni götüreim sen test et :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Forum kirliliği yapmayın arkadaşlar :p

Başlığın amacı bu değil...

En az benim motor yakıyo... :mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
mertin fazerı alıp 10 dakka turlamakla bu kadar erbabı oluosan bundna sonra motor alırken seni götüreim sen test et :queen:

Demogoji yapmayalım Halis Bey , erbabı olduğumuzu iddia etmedik.. Ben bu motoru çok iyi bilirim tarzında hangi cümlemizi okudunuz.. :bounce:

Ertec@

Pertekin çekil aradan birazdan silahlar konuşacak burda.. Bu işi kan temizleyecek :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hee birde fazere göre uzun yolda ve şehir içindeki rahat kullanımıda cabası.

Valla seni bilmem ama benim cebimde şuan 11-12.000 ytl olsa hiç düşünmez gider 2. el temiz bir dl 650 alırdım.:)


ELINT DL650 için Fazer'a kıyasla uzun yolda ve şehir içinde daha rahat olduğundan bahsetmişsin ama 2 - 4 silndir titreşim farkından ve Fazer'dan 9 kilo daha ağır olduğundan hiç bahsetmemişsin. Hiç DL650 kullanmadığım için bu yönde bir yorumum yok ama ben Fazer'ı şehir içi ve şehir dışı çok rahat kullanıyorum.

Çok zeki arkadaşım , Motorun benzini sadece uzun yoldamı bitiyor.. Şehir içi gezince rezerve düşmedenmi gidiyorsun.. Dinime küfreden zeki müslüman olsa bari :mrgreen:

Ayrıca, Ankaraya sadece gidip gelmede 250 ytl benzin parası harcıyorum diye ağlayan arkadaş burada "motorum LPG" triplerine neden girer anlamış değilim.. :queen:

Halis abinin F800 e gelince , o motor çok yakıyor diye bişey geçmedi ki muhabbette.. Sadece benim 3.5 lt nerde 4.8 litre nerde.. Bunu konuştuk.. F800 sınıfına göre çok yakıyor diye bir iddası olmadı kimsenin :p

Belki benzin ölçümü yapabilecek kadar binmedim ama Fazer kullanmışlığımızda vardır çok şükür.. Sen bilmediğin bir durum hakkında yorum yapıyorsun :bounce:

Ümit bence yakıt konusuna fazla takılma. Kısaca ve özetle Fazer basarsan yakar basmazsan yakmaz. Senin GT250R ile 6.vites 90 km hızla yaktığın yakıtı Fazer'da da aynı vites ve hızda yakalayabilirsin ama herhangi bir tehlikede altında bulunan güç ve torkla GTR'dan çok daha hızlı ve seri hızlanabileceğinide hatırlatırım.:wiinkk:

Yorumlarına dikkat ettimde tek sabitlendiğin konu yakıt konusu ama şunuda iyi bilmeni isterimki Fazer grup enjeksiyon sistemi sayesinde sınıfının en az yakan motosikletidir.:cat:

ümit bak bu aşagıdaki benim yaktıgım benzin dökümü
28.06.2008 07:45 15,98 3,56 56,89 0MARMARİS 2
29.06.2008 13:26 12,08 3,56 43 0MARMARİS 2
29.06.2008 18:09 13,29 3,52 46,78 0 ERZENE
29.06.2008 22:43 15,97 3,53 56,37 0UMURBEY
dogru söylüyorsun ben ilk okul megzunuyum cahilim gel sen bu cahil salak adamla idaya gir al altındaki f800gs yi hata istersen noterden sözleşmede yaparım senle 15 agustosgibi bir ank yapalım bakalım ne olcak birde bukadar net nasıl hatırlıyorsun benzin rakamlarını dersen bende tasıt tanıma var kayıtlı :queen::queen:

Halis abi senin değerler gerçekten çok çok iyi, az yaktığını duymuştum ama bu kadarınıda beklememiştim açıkcası :cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Sen bilmediğin bir durum hakkında yorum yapıyorsun

Hangi bilmediği konu? GT 250 R hakkında bilmediğini ima etmeye çalışıyorsan şunu söyleyeyim komtan iki kere üst üste sıfır GT 250 R satın alıp birer sene (belki daa fazla) binmiş biri olarak Türkiye de örneği tek kişidir sanırım :)

Bende iki motorada uzun süre binmiş biri olarak şu değerleri verebilirim;

250 lik Hyosung en alt seviyede kullanımda 3,7 litre yakıyor, en fazlada 4,2 litre gördüm.

Fazer da az yaksın diye kasmadım hiç ama ortalama kullanımda 6 litreden fazla yakmadım hiç. Ama 4,5 litreler yaktığına şahit oldum.

Erhan (skullhunter) bir tekirdağ yolculuğunda sakin kullanım da 4,5 civarında yakmıştı (netini gelince söyler) Mert (Danger0) da genelde hep sakin kullanan ve az yakma konusunda kompedan bi arkadaşımızdır. Adam 4,0 litreye düşürmeye çalışıyor yakıtı, yakında becerirsede şaşırmam :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst