gt 250r yada 2006 fazer

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
merhaba arkadaşlar.s&t 250r ye 8800 tl vermekmi yoksa 2006 fazer 16000 kmde 11000 tl vermekmi daha mantıklı olurdu.motoru aktif olarak kullanıcam sabah akşam evden işe işden eve 50 km den haftada250 km haftasonuda kıyıköy ormanlı yada kilyos polonezköy kaçamakları yada memleketim olan düzceye günü birlik seferler için.açıkcası motor konusunda teknik açıdan çok bilgili sayılmam yani anahtarları alıp devriyaj balatası nı degiştirecem yada sübap ayarı yaparım diye ugraşmam ama sürüşüm iyi sayılır 250cc mz ile 50.000 kmyi devirmiştim şuanda kullandıgım zhongsen 250gs ilede 10.000 km yaptım okadarda tecrübesiz degilim dimi:queen:işin kötüsü şimdilik 5000 tl nakitim var kasımdaki fuara kadar vaktim var sizinde fikirlerinizi almak istedim şimdiden teşekkür edreim hepinize:cat:
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Biraz daha ekler 2006 Fazer derdim ben olsam :)

evet yakın cevremdende aynı şeyi duyuyorum ama internette yaptıgım araştırmalarda fazeri yerden yere vuranlarda var baştacı edenlerde insan bilgi almak karar vermek isterken dahada beter kararsızlıga düşüyor.yurdum insanı hepsi motosiklet mühendisi mübarek:queen:

fazer tabi ki ama tarzını sen seçmelsin.

dostum aslında ezelden beri granajlı motorlara karşı bir hayranlıgım vardı 1994yılında kawasaki zzr 250 almıştım ne para vermiştim ama daha 3000 km yapmadan birader saglam bir kaza yapıp motoru pert etmişti.tarz olarak bu iki motor arasında bir sıkıntım yok ama choper bir motora binmeyecegim kesin kendimi bir garip hissediyorum onun üstünde:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
merhaba arkadaşlar.s&t 250r ye 8800 tl vermekmi yoksa 2006 fazer 16000 kmde 11000 tl vermekmi daha mantıklı olurdu.motoru aktif olarak kullanıcam sabah akşam evden işe işden eve 50 km den haftada250 km haftasonuda kıyıköy ormanlı yada kilyos polonezköy kaçamakları yada memleketim olan düzceye günü birlik seferler için.açıkcası motor konusunda teknik açıdan çok bilgili sayılmam yani anahtarları alıp devriyaj balatası nı degiştirecem yada sübap ayarı yaparım diye ugraşmam ama sürüşüm iyi sayılır 250cc mz ile 50.000 kmyi devirmiştim şuanda kullandıgım zhongsen 250gs ilede 10.000 km yaptım okadarda tecrübesiz degilim dimi:queen:işin kötüsü şimdilik 5000 tl nakitim var kasımdaki fuara kadar vaktim var sizinde fikirlerinizi almak istedim şimdiden teşekkür edreim hepinize:cat:

bukadar tecrübeden sonra tabiki fazer almak daha mantıklı görünüyor ama burda iki konuyu dikkat etmelisin.

1.Alacagın motorun temiz olması. Sonuçta 4 silindirli bir motosiklet. Motorunda bir sorun varsa ocagına incir ocagı diker. Gerçi şimdiye kadar öyle sorunlu bir fazer hiç duymadım. Elemanlar 30.000km'ye gelmiş. Hala saat gibi çalışıyor diyor.
2. Tarzını iyi belirle.Çogunlukla şehir içinde kullanacaksan 4 silindirli motosiklet pek iyi bir seçim olmayabilir.(Yüksek yakıt tüketimi, hararet,gereginden fazla agresiz olması, vs. vs.) Bunun yerine tek silindir veya v2 motora sahip bir motosiklet alman daha mantıklı olabilir( dl 650,xt 660 r)

Bu söylediklerimden fazer alınmaz gibi birşey çıkarma . Olay motosikletten ne beklendiginle ilgili.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
2 motor arasında herkes gibi bende fazer derim ama kullanımına bakıcak olursan er-6 ya bak derim 2 silindr yuksek tork yakıt az sehir içinde rht uzun yolda fazerdan assa kalmaz:wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bence st 250 r a sakın bulaşma. aman aman de dön dolaş gene kaç gene kaç. kimi görsem 250 r kullanan şikayetçi ki mahkemesi bile var bu topiclerde.
al babalar gibi fazerı. 2006 mis gibi eğer bi sakıncası kazası belası yoksa
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
bukadadr tecrübedne sonra tabiki fazer almak daha mantıklı görünüyor ama burda iki konuyu dikkat etmelisin.

1.Alacagın motorun temiz olması. Sonuçta 4 silindirli bir motosiklet. Motorunda bir sorun varsa ocagına incir ocagı diker. Gerçi şimdiye kadadr öyle f,sorunlu bir fazer hiçduymadım. eelmanlar 30.000km'ye gelmiş. Hala saat gibi çalışıyo diyor.
2. Tarzını iyi belirle.Çogunlukla şehir içinde kullanacaksan 4 silindirli motosiklet pek iyi bir seçim olmayabilir.(Yüksek yakıt tüketimi, hararet,gereginden fazla agresiz olması, vs. vs.) Bunun yerine tek silindir veya v2 motora sahip bir motosiklet alman daha mantıklı olabilir( dl 650,xt 660 r)

Bu söylediklerimden fazer alınmaz gibi birşey çıkarma . Olay motosikletten ne beklendiginle ilgili.

evet elınt benimde çelişkiye düştügüm noktalara tamhedef yaptın :cat:çogunlukla şehir içindeyim çalıştıgım sürece iş yerimden ayrılamıyorum.sabahları yogun istanbul trafiginden kurtuluşumun tek çaresi motosiklet.fazer tip olarak da çok hoş ve agresif görüntüsü olan bir motor motoru bir kez parayı basıp almakla bitse işte bunun bakımı var vergisi var 4 silindir olması seninde degindigin gibi benzin sarfiyatı bayagı fazla olacak gibi birde ikinci elden motor almaya oldum olası hiç sıcak bakamadım çevremde öyle insanlar varkı daha rodajın ne oldugunu bilmiyorlar 100kmyi yeni doldurmuş bir motorla mahalle aralarıda tek tekere kalkıyorlar şimdi bunların kullandıgı motorlardan birini alsak dedigin gibi ocagımıza incir agacı diker valla birde yaş bayagı ilerledi(39) bu benim sahip olacagım son motor olacak gibi yav ne zor iş şu karar vermek ya:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
peki niye DL650 düşünmüyorun. Temiz bir suzukiyi de o fiyatlara bulursun ve çok da rahat edersin
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
XT 660R verelim :) şakaydı tabii kide ama xt ararsan bir gün özelden mesaj at benimki satılık:queen:
Fazer derdim kesinlikle ama bir başlıkta görmüştüm MT.'de 4silindirin var 4 çocuğun var.Gt250R la fazer bence mukayese edilmez ama olayın duygusal yönü diyorsan da gt250R temiz 2.el derim.Şöyle söyliyim ben HYo. gt650 comet almıştım aradan 2 at geçti arkadaşın xt660ını kullandım ve akşamına ilanı koydum.Abim satın aldı benden yabancıya gitmedi ilk işte xt660 aldım çünkü hyo.dan sonra xt anlatılmaz yaşanır derim.Neticede FAZER diyorum ya çok uzattım lafı ama tecrübede önemli 98 bg.i yönetecek....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Fazer ve GT250R kesinlikle kıyas götürmez motorlar aynı başlıkta anılması bile korkunç :p

Yaklaşık 7.000 km'lik yeni bir Fazer kullanıcısı olarak söyleyeceklerim bana göre uzun süre kullanılacak tek 600cc'lik Sport Turing olduğudur.

Bende hafta içi işe gidip gelirken İstanbul'da kullanıyorum ve bir YBR125'in girdiği aralara girip çıkabiliyorum. Gücü, torku ve hafif olması (187 kilo muadilleri 200-210 kilo arası) sebebiyle kıvrak bir motor. Ama tabiki fazla trafikte takılırda aralardan geçemezsen hararet yapar.

Bunların dışında yakıt konusunda 50 YTL'lik benzinle tatlı-sert karışık kullanımda 260-270 km yapıyorum.Artık gerisi sana kalmış.:bounce:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
biri 13 kuruş biri 20 kuruş yakıyor km'de. bu farkı ödemeye razıysan elbette 2 motorun kıyaslanacak yanı yok. ama günde 100 km yol yapacaksan bu fark da yılda 2,000 ytl fazladan masraf yaratır, bu kimisi için yüksek bir rakam.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
biri 13 kuruş biri 20 kuruş yakıyor km'de. bu farkı ödemeye razıysan elbette 2 motorun kıyaslanacak yanı yok. ama günde 100 km yol yapacaksan bu fark da yılda 2,000 ytl fazladan masraf yaratır, bu kimisi için yüksek bir rakam.

507rr 13 kuruş sakin kullanımda da düşermi gt250 de yoksa bundan iyisi can saglıgı mı :)
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
biri 13 kuruş biri 20 kuruş yakıyor km'de. bu farkı ödemeye razıysan elbette 2 motorun kıyaslanacak yanı yok. ama günde 100 km yol yapacaksan bu fark da yılda 2,000 ytl fazladan masraf yaratır, bu kimisi için yüksek bir rakam.

dostum öldürdün içimdeki fazer sevgisini :queen:2.000 ytl korkunç bir fark aslında canım sıkılınca abuk sabuk birsürü şeye para harcarım ama benzine ödenen paraya acıyorum gerçek fiyatını bildigim için:pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dostum öldürdün içimdeki fazer sevgisini :queen:2.000 ytl korkunç bir fark aslında canım sıkılınca abuk sabuk birsürü şeye para harcarım ama benzine ödenen paraya acıyorum gerçek fiyatını bildigim için:pr:

zonta hiç kasmaya gerek yok senin motorun dl 650.
dl 650 v2 motora sahip olması nedeniyle hararet sorunun olmaz. Ayrıca yakıt tüketimi çift silindir ve 600cc üzeri motorlar arasında en az yakanı diyebiliriz. Forumdaki bazı arkadaşlar 100km/4lt demişti. Bu rakam 650 cc v2 bir motor için çok iyi bir deger. Ayrıca dl 650 torklu bir makina. Yani trafikte gazı sıktıgın zaman rahatça uzuyabilirsin:). Hee birde fazere göre uzun yolda ve şehir içindeki rahat kullanımıda cabası.

Valla seni bilmem ama benim cebimde şuan 11-12.000 ytl olsa hiç düşünmez gider 2. el temiz bir dl 650 alırdım.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
2 motoruda kullandım.Mukayese edilemez.Yamaha olsun.Daştan olsun.:wiinkk:

Mukayese ediliyor Metin abi..
Bende aynı iki motor arasında kaldım..
Ben GT250R ı seçtim..
Çok fazla km yapıyorum..
Memleketteki benzin fiyat artışlarıda malum..
Fazer alınca bir GTR parasıda benzinciye vermeyelim diye düşününce GTR daha cazip duruyor..
Benzinci sorun değil , zaten çok fazla Km yapmıyorum diyenlere tabikii Fazer...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu nasıl bi kıyaslamadır ki .. 8bin küsürü o motora verirsen yuh derim sadece..
Mukayese ediliyor Metin abi..
Bende aynı iki motor arasında kaldım..
Ben GT250R ı seçtim..
Çok fazla km yapıyorum..
Memleketteki benzin fiyat artışlarıda malum..
Fazer alınca bir GTR parasıda benzinciye vermeyelim diye düşününce GTR daha cazip duruyor..
Benzinci sorun değil , zaten çok fazla Km yapmıyorum diyenlere tabikii Fazer...

abartı bir benzin sarfiyatın olmayacaktı 250 ye göre..
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
bende diyorumki hergun gideceksen gel etme bu pahalilikda 250 lik de keser seni benzin malum
yinede son karar senin ben gidis gelis kocaeli-eskisehir 120 ortalama ile 480 km yol arti sehir ici gezi 75 ytl yaktim gt250r ile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst