Yamaha Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
SKULL gibi detaylarla ugrasmak icin tecrube, vakit ve nakit lazim.

Aslinda 1 sene sorunsuz kullandiktan sonra degistirmeyi dusunuyordum, ama kullandikca yerine birsey begenemiyorum. Su an ise sadece biraz degisiklik yapmak istiyorum. Bunu arabalarimda da uygulamistim, ask tazelemek gibi oluyor.

Bu konularda hemfikiriz dostum. :cat::cherry:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Pekiii arkadaşlar. Ben uzun uzadıya araştırmalar sonucu egzoz seçimini yaptım. Akrapoviç silip-on sistem almak istiyorum. Yalnız bu sıralar karbon modeli geliyormuş. Ben titanyum olandan nereden bulabilirim?

İnternetten de bir sonuç alamadım.

Tanıdığınız bildiğiniz satıcıların firma/isim/işyeri tek ve faks/web adresi/mail adresi gibi bilgileri paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
korlas süleyman memnun gibi yerlerde var.


Hayır süleyman memnunda yok. Arrow getiriyorlar. Korlas'tan da ne yazık ki bir yanıt alamadım. Yani insan bu kadar heves ediyor, eli boş dönüyor. Bi alamadım titanyum Akrapovic leri. Samanlıkta iğne arar durumuna düştüm.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Akrapovic egzozlarının Türkiye Distribütörü Korlas firmasıdır.
Göztepedeki mağazasını ararsan sana bilgi verirler. 0216 467 31 17
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Akrapovic egzozlarının Türkiye Distribütörü Korlas firmasıdır.
Göztepedeki mağazasını ararsan sana bilgi verirler. 0216 467 31 17

Bilgilendirme için teşekkür ederim.

Hemen aradım, lakin ellerinde yok. Titanyum olandan çok zor bulunabileceğini söylediler.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Cumartesi günü yakıt tüketimim için bir ölçüm yaptım, birkaç kısa süreli anlar hariç 120-140 km/s sabit hızda 12.8 litre ile 290 km yol yapmışım Kurtköy Opet-Gerede Shell arası. :cherry:

Bizim danger0 'ın rekoru kaçtı, aradım bulamadım :queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Cumartesi günü yakıt tüketimim için bir ölçüm yaptım, birkaç kısa süreli anlar hariç 120-140 km/s sabit hızda 12.8 litre ile 290 km yol yapmışım Kurtköy Opet-Gerede Shell arası. :cherry:

Bizim danger0 'ın rekoru kaçtı, aradım bulamadım :queen:

Gürki eğerki dediğin gibiyse gerçekten çok iyi bu arada bu 120-140km/s sabit hızı 6.vitestemi yaptın. :p
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
24
şimdi mutlaka bu konu tarışılmıştır ama sayfalar çok fazla tek tek bakamıyorum;

bi konuda çok fazla yardımınıza ihtiyacım var fazercılar..

yamaha fz6 s2'yi aradaki fiyat farkına değer mi? yani 98 hp oluşu ve de özellşkle görünüş konusunda size göre aradaki farkı hakediyor mu?<<ya da bilmediğim ne artıları var ..ani bi satın alma işne giriyorum yarın büyük ihtimalle alıcam..değerli görüşleriniz benm tercihimde etkili olacak..şimdiden teşekkürler..

_zeros_
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
80
şimdi mutlaka bu konu tarışılmıştır ama sayfalar çok fazla tek tek bakamıyorum;

bi konuda çok fazla yardımınıza ihtiyacım var fazercılar..

yamaha fz6 s2'yi aradaki fiyat farkına değer mi? yani 98 hp oluşu ve de özellşkle görünüş konusunda size göre aradaki farkı hakediyor mu?<<ya da bilmediğim ne artıları var ..ani bi satın alma işne giriyorum yarın büyük ihtimalle alıcam..değerli görüşleriniz benm tercihimde etkili olacak..şimdiden teşekkürler..

_zeros_

ne zamandır arayıp da cevabını bulamadığım bir soru.bu 98 hp ve 78 hp arasında performance olarak çokmu fark var?fazer ve fazer s2 karşılaştırması var.ama fazer 98hp ve fazer 78hp karşılaştırması yok.bu makineyi alan kullanan veya deneyen yok mu arkadaşlar?varsa lütfen düşüncelerini ve tecrübelerini bizimle paylaşabilir mi?
teşekkürler..
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
24
kimse girmiyo galiba foruma bugün..fazercılar mangalda anlaşılan

evet bugün 78 hp fazer saatın aldım..umarım pişman olmam s2 almadığıma ..yine de iyi ki varsın forum diyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
kimse girmiyo galiba foruma bugün..fazercılar mangalda anlaşılan

evet bugün 78 hp fazer saatın aldım..umarım pişman olmam s2 almadığıma ..yine de iyi ki varsın forum diyorum


hayırlı uğurlu olsun,izlenimlerinizi yazarsınız artık:cherry:

bu arada bende lastikleri değiştirdim,michelin pilot road2 taktım,herkese tavsiye ederim:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Hayırlı olsun. Fazer kullananların uzun süre motoru tutmamasının bilinen bir sebebi varmı acaba? Avantajıda kolay alıcı bulması heralde. :)
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
24
hayırlı uğurlu olsun,izlenimlerinizi yazarsınız artık:cherry:

bu arada bende lastikleri değiştirdim,michelin pilot road2 taktım,herkese tavsiye ederim:cat:


valla ilk izlenimleri şunlar..3 gün oldu alalı..sanıyorum lastiklerin mumlu oluşundan ama arka teker acaip kitleniyor..ya da benim motorla adaptasyonum henüz gerçekleşmedi.

ama çok çok memnunum..4.motorum fazer ama hiçbirinde ondaki sıcaklığı bulmamıştım..söylemeden geçemiycem..
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
valla ilk izlenimleri şunlar..3 gün oldu alalı..sanıyorum lastiklerin mumlu oluşundan ama arka teker acaip kitleniyor..ya da benim motorla adaptasyonum henüz gerçekleşmedi.

ama çok çok memnunum..4.motorum fazer ama hiçbirinde ondaki sıcaklığı bulmamıştım..söylemeden geçemiycem..


Belasız, kazasız güle güle kullanın. Yamaha Fazer gerçekten sınıfının en doğru seçimidir.

Arka tekerin kilitlenmesi fren balatalarının henüz yeni olmasından. İlk 100-120 km den sonra normal hale geleceklerdir. Bu km ler dolana kadar temkinli kullanın. Balataların disklere alışması için frenleri sık sık kullanın ama zorlamayın.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
ben fuardan hemen sonra bi fazer s2 aldım...1400 km kullanabildim henüz bence doğru seçim yapmışım...arka frenlere ihtiyaç kalmıyor ben sadece deneme amaçlı biraz sert basmayı denedim evet kilitlemeyi çabuk yapıyor ama bu kadar sert kullanma ihtiyacı dumadığım için bi sorun teşkil etmiyor..
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hayırlı olsun. Fazer kullananların uzun süre motoru tutmamasının bilinen bir sebebi varmı acaba? Avantajıda kolay alıcı bulması heralde. :)

Neden uzun süre tutulmasınki ben çok memnunum ve 25.000 km dir aynı motora biniyorum.

3-5 binde bir motor mu değiştirilirmiş.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
Neden uzun süre tutulmasınki ben çok memnunum ve 25.000 km dir aynı motora biniyorum.

3-5 binde bir motor mu değiştirilirmiş.

walla bu makina çok hoşuma gitti sanırım evliliğimiz çoooookkk uzun sürecek:queen: hem bunu boşarsam ne alıcam ki??? tabiki daha gencini:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst