gt 250r yada 2006 fazer

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Demogoji yapmayalım Halis Bey , erbabı olduğumuzu iddia etmedik.. Ben bu motoru çok iyi bilirim tarzında hangi cümlemizi okudunuz.. :bounce:

Ertec@

Pertekin çekil aradan birazdan silahlar konuşacak burda.. Bu işi kan temizleyecek :mrgreen:

ümit bey oda uyar nerde nezamn :queen::queen: okumama gerek yok boş buldun meydanı mangalda kül bırakmıyorsun
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
En son gittiğimiz çınarcık gezisi hesabına göre ben 300km de tam 12.2 lt tükettim değer uzun yol değeri ama bastık birazcık...

Ümit bende hep aynı makineye biniyoruz diye düşünüyodum ben 650 comet mi aldım yanlışlıkla ne yaptım..:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
En son gittiğimiz çınarcık gezisi hesabına göre ben 300km de tam 12.2 lt tükettim değer uzun yol değeri ama bastık birazcık...

Ümit bende hep aynı makineye biniyoruz diye düşünüyodum ben 650 comet mi aldım yanlışlıkla ne yaptım..:p

Sana bişey söyleyemiyeceğim Hasanım TONAJ farkından olsa gerek :queen:

senin makina yine çok az yakmış :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
iki motorum var Allah nasip ederse.
keeway sl150 o kadar az yakıyo ki ölçmeye gerek duymadım.
bi de gs500 o kadar keyif veriyo ki gene ölçmeye gerek duymadım.

0.5 litrenin hesabı bu kadar gerekli mi gerçekten ??? değer mi forum üyelerinin neredeyse birbirine hakaret etmesine ???
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Sana bişey söyleyemiyeceğim Hasanım TONAJ farkından olsa gerek :queen:

senin makina yine çok az yakmış :p

Evet tonaj farkımız var bide ben çoğu yerde iki kişi dolaştım..:silent:

Ama hiç bişey beni kaliteden caydıramaz öyle az yakıyodu bunu aldım yok çok km yapıyorum gibi fukara avuntuları boşşş... :p

Param buna yetiyodu mecburiyetten aldım..Bi sonraki sekme ne yaktığına bakmadan z750s ben buna araç gözüyle bakmıyorum tamamen zevk işi onun için sorun yok.. :queen::queen:

0-100'ü kaç bu motorların ?¿?

8,5sn falan diye biliyorum ErTech
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
boş ya adamın en uzun yolu yalova başka yok yol bilmez iz bilmez taktı boynuna fuları hıncal gibi salı bir elinde piposu yok onuda alsa tamam artık seyret birde şehir içi yoldegilmi diyor adamin bilgisi bukadar işte dur kalkla yakılan benzinle daima sabit hızla gidilince yakılan benzin aynımı kardeşim bizim sitede bir hıncal yoktu oda oldu adı tencere lakabı ümit amaartık degiştirdik hıncal lakabı:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
herkezin dediği gibi fazer tabiki...2 kuruş fazla ver, arasında dağ gibi fark var..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İmkanım olsa -GT250R kullanan biri olarak belirtmek gerekirse- Fazer'ı düşünürdüm.

Basınca her araç normal yaktığından fazlasını yakar.

Rahat rahat basmak var,zorlaya zorlaya basmak var.


Yahu bir kere bu 2 motor farklı tarzlarda. Oturma şekilleri bile başlı başına bu motorları tercih etme sebebidir.

İmkan varsa Fazer almak mantıklı.

"İmkan varsa"dan kasıt bu motoru aldıktan sonrası için de geçerli. (yoksa ben GTR almadan bu motoru ciddi ciddi düşünürdüm.)
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.yalnız şunu belirteyimki bu motorları gücü yada tarzı olarak kıyaslamadım.s&t yi az yakar birazda ducatti tadı var diye :queen: düşünmüşdüm.fazer içinse eleştirecek çok fazla bişey yok fazer bu bazı arkadaşlar arka firenlerin çok çabuk kitlediginden bahsediyorlar denedim gördüm beni etkileyecek negatif bir durum sözkonusu degil zaten frenleri %60 ön %40 arka kullanırım şu ana kadarda hiç panik fren yapmak zorunda kalmadım.artık fazer alıyoruz kesin gibi.100 km de 5 lt ortalama 120-140 km/h altından kalkılamayacak bir rakamda degil .bide aklıma takılan şu var okadar çok farklı fazer modeli varki 98 bg ile 78 bg yi ha tamam bu dur diyebilecegimiz bir ipucu varmıdır.belki saçma olacak ama bu 78 bg olan fazer şehir içi kullanımlarda 98 bg ye göre artısı varmıdır:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst