GT 250 R 'a Tiger egsoz aldım !

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
Abi Senin Vitesli Tecrüben varmıyıdı daha önce sürdünmü hiç :cat:



ehliyet kursuna başlamadan önce biraz kullanmışlığım vardı.. kursta da toplam bi 2 saat vitesli kullandım.. motoru aldıktan sonra da bi hafta deneme sürüşü yapacaz mecburen ama scooter tecrübem biraz daha idare eder.. (4000 km) :mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Aman abicim yeterki olsun yavaş yavaş çıkmaya başlarsın trafiğe Akşam saat 10 dan sonra ve sabah hafta sonu 7-9 arası bildigin güzergahda denemeler yap test sürüşün için bomba gibi bi yer biliyorum otogardaki carrefour ve bauhaus un orda test sürüşü yaparsın Otogardaki otobüsleri yıkamak için bazı otobüsler oluyor yola dikkat :p boş tek tük arabalar geciyor ama hafta sonu !!! Ben Hyo yu alınca 2 hafta binmedim hyo bana baktı ben hyo ya :queen: mondial 150 kn ile başladım sonra hyo ya gectim
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
Aman abicim yeterki olsun yavaş yavaş çıkmaya başlarsın trafiğe Akşam saat 10 dan sonra ve sabah hafta sonu 7-9 arası bildigin güzergahda denemeler yap test sürüşün için bomba gibi bi yer biliyorum otogardaki carrefour ve bauhaus un orda test sürüşü yaparsın Otogardaki otobüsleri yıkamak için bazı otobüsler oluyor yola dikkat :p boş tek tük arabalar geciyor ama hafta sonu !!! Ben Hyo yu alınca 2 hafta binmedim hyo bana baktı ben hyo ya :queen: mondial 150 kn ile başladım sonra hyo ya gectim


en iyi eğitim alanı çarşamba 'çep'in yanı kanka hem nasıl gidecez carrefour otoparkına kadar?? kimse yok ehliyetli ve motor kullanmayı iyi bilen..


en iyisi çarşambafour otoparkı hemide biraz engebeli ..çukurlu istanbul yollarında kaçmayı öğrenirim işte... :p
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Ok. abicim sen nasıl istersen :cat: yakışır nuri abime bırrrr diye kaçarsın tümseklerden :queen:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
yok yok güzel olmus tabı 4 sılındırlı makınanın sesını vermıo ama olsun benım hosuma gıttı önemlı olanda benım hosuma gıtmesı zaten :queen:.degsıtırme sen bu boru güzelmiş.orjınalınden ııdır yınede
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
56
eksoz yokken chopper gibi olmuş :mrgreen:
kavasaki eliminatör gibi ses racing görüntü chopper tarzı bişe tam bilmiyorum adını :cherry::queen:
ama varken çok tatlı bir sesi var hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
37
tiger ekzoz ile, rolanti ve düşük devirlerde ses güzel oluyor orjinaline göre... yüksek devirse motor sesi bastırıyor zaten. ama genel olarak güzel :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam konuyu 1 sene önce açmış.Biri hortlatmış.Şimdi ben bi daha hortlatayım.Sesi çok beğendim ancak biri demiş eğer çakma eksozsa 10.000 km sonra sübapları bozar.Acaba motor ne durumda şu an.Kullanan arkadaş pişman oldumu acaba?
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
82
arkadaşlar bendede KLR 650 var ve bu eksozdan almayı düşünüyorum imalatçının telefonu varmı yardımcı olursanız sevinirim.2,elde olabilir.Tşk
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
çok para vermişsin bence daha ucuza bulabilirdin yerli malı sonucta 500 e 600 e two brothers alıyosun temiz 2. el biraz araştırsaydın keşke
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst