GT 250 R 'a Tiger egsoz aldım !

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapılırsa yapılsın istenen racing sesi olmuyor bizim motorlarda
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
4silindir sesini tutmuyo genede güzel
hayırlı olsun güle güle kullan
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
hayırlı olsun egzoz,güle güle kullan

ikinci videodaki ses daha yırtıcı ; rolantide ama Amerikan arabaları gibi ses çıkarıyor :)
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
2 silindirli makineden hala 4 silindir makine sesini bekliyenleride anlamıyorum, bunun çıkartıcağı ses bellidir pat pat pat pat
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Marka olmayan sanayi malı (çakma) egzozlar zamanla subap problemi çıkartıyor. Eğer uzun süre binmeyi düşünüyorsan yazık etmişsin motora. Düşünmüyorsan sorun yok ama bu sefer de senin motoru alacak olana yazık olacak :) Ses ve şekil için motorlarınızı heba etmeyin arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst