- Katılım
- 5 Ağu 2006
- Mesajlar
- 282
- Konu Yazar
- #41
GTR ALACAM HERALDE AMA HALA AKLIMIN Bİ UCUNDA GV VAR BAKALIM KISMET...
Abi Senin Vitesli Tecrüben varmıyıdı daha önce sürdünmü hiç :cat:
GTR ALACAM HERALDE AMA HALA AKLIMIN Bİ UCUNDA GV VAR BAKALIM KISMET...
Abi Senin Vitesli Tecrüben varmıyıdı daha önce sürdünmü hiç :cat:
Aman abicim yeterki olsun yavaş yavaş çıkmaya başlarsın trafiğe Akşam saat 10 dan sonra ve sabah hafta sonu 7-9 arası bildigin güzergahda denemeler yap test sürüşün için bomba gibi bi yer biliyorum otogardaki carrefour ve bauhaus un orda test sürüşü yaparsın Otogardaki otobüsleri yıkamak için bazı otobüsler oluyor yola dikkatboş tek tük arabalar geciyor ama hafta sonu !!! Ben Hyo yu alınca 2 hafta binmedim hyo bana baktı ben hyo ya :queen: mondial 150 kn ile başladım sonra hyo ya gectim