GSR600 resimler 11 mayıs(bir kısmı)

Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
10
Dün bütün gurup olmasa bile bi kısmını Anandolu kavağı'ndan gelirken gördüm.Yoldada canavar gibisiniz arkadaşım:cat:.

En son 8 motor kalmıştık Anadolu Kavağına. Çok keyifli bir gün geçirdik, tüm katılan arkadaşlara teşekkürler.


Yorumlarınız için de ayrıca sizlere teşekkür ederim. Eylemlerimiz sürecek, bizi izlemeye devam edin. :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Çok güzel olmuş tebrikler böyle buluşmaların devamı gelmesi dileğiyle!!!
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
M.NEZİ ÖZÜM slm tabi ben gsr yi satınca aramaz oldun hadibakim bizde 600 rr cilerle buluşuruz tablo güzel moto güzel herşey güzel resimlere bakınca hayran kaldım daim olmanız dilehiyle kalın sağlıcakla
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hepsi bi arada olunca bi başka güzel görünüo :)

Teşekkürler fotolar için :bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Harika olmuş :cat: Bunlar hangi marka cikletten çıkıyor :queen: :queen: resimler için tşk.ler :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Mr.Suzuki nin gözleri dolmuştur :mrgreen:

Kıskandığımıza bakmayın siz, nazar değmesin hiçbirinize
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
bağdat caddesinde park halinde gördüğümde iyiki trafik rahattı yoksa bakmaktan kaza yapabilirdim =)sabah 07:00 halk ekmek kuyruğundan dha uzundu =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst