GSR600 resimler 11 mayıs(bir kısmı)

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
11 mayıs GSR600 ler bulusuyor gezi resimleri

Targus' Alıntı:

sezer' Alıntı:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çooooook güzel görünüyorlar.................


İmrendim.... Hem de nasıl...!
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
imrenilmicek gibi değil.. harika....... bayada kalabalıkmışsınız.. çok güzel kareler tşkler
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bune yaaaa...
kızılay mı dağıttı gibi bir iğrenç espiri yapcam :)

ama helal olsun hepiniz birinizi biriniz hepiniz için...
çok güzel bir buluşma olmuşşş...
eğer trafikte görsem gerçekten şok olabilirdim :)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
aa hepside gsr600 :) finansbankın önüde motosiklet dükkanı gibi olmuş:) güzel görüntüler tşk. cbr 600f ciler böylebişy yaparsa kaçırmam :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suzuki bayisi zannederin yoldan geçerken görsem,abi bu arada gittiniz yeri kapatmışınızdır ya lokanta cafe falan,bide yolda hiç maganda denk gelmemiştir gelseydi yandıydı zaten maganda kardeş:queen: çete gibi olmuşunuz.bence çok hoş durmuş hele motorların aynı olması bence çok güzel:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Abi fabrika deposu gibi butun seriyi siz aldiniz gibi :D birde hızlı hareket etmek gerektiginde hangisi kimin motoru nasil anladiniz :p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ahaha bende bu fotolari bekliyodum...
Hll olsun beyler. HLL fotolar 10 numara.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yer Gök Gsr 600 Maşallah (bukadar Hayabusacı Yanyana Gelsek Katliam Olur)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Oda neeeeee:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

Suzuki size çalışıyor sanırsam:p

Okadar gsr 600'ün bir araya gelmesi süper görüntü yaratmış. Paylaşım için tşk.:rendeer:

Bu arada söylemeden yapamayacagım; okadar gsr 600'ü bir araya getirebilmeniz büyük bir başarı. Tebrikler:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gorrdddduuum gooorrrduuuummm ben siziii gorduuuumm bende o sırada caddebostan gariban motorcular sahil bulusmasına gidiyodum hehehe cok guzel valla bravo tebrikler :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
gezi güzel olmuş ben dün gördüm pendik sahildeydim baktim bi ton gsr 600:queen: cok güzel bi görüntüydü geç geç bitmemişti:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Üşenmedim saydım 19 tane:cherry: Özel bir grup kurmuşsunuz,motorlar aynı,renkler aynı,kafalar kel :cherry: güzel güzel.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
GSR600 çok beyendiğim bir model. Nasip olursa bu yazı hyosung ile geçirdikten sonra önümüzdeki yaza bende düşünüyorum GSR600 :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst