- Katılım
- 23 Şub 2007
- Mesajlar
- 10
Dün bütün gurup olmasa bile bi kısmını Anandolu kavağı'ndan gelirken gördüm.Yoldada canavar gibisiniz arkadaşım:cat:.
En son 8 motor kalmıştık Anadolu Kavağına. Çok keyifli bir gün geçirdik, tüm katılan arkadaşlara teşekkürler.
Yorumlarınız için de ayrıca sizlere teşekkür ederim. Eylemlerimiz sürecek, bizi izlemeye devam edin. :mrgreen: