Gps tracker nedir ve motorlari korumak icin nasil onlem aliriz ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben media markt'da görmüştüm.Kibrit kutusunun yarısı büyüklüğünde bir kutu.Aracın herhangi bir yerine gizleniyomuş.Bilgisayardan konum izlenebiliyomuş.Daha çok nakliye firmaları falan kullanıyomuş bu cihazı.Eleman telefın hattından falan bahsetmedi.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Pasif Gps'ler de var. Cihaz gezdiği konumunu hafızasına kaydediyor. Geri döndüğünde cihazın içindeki hafıza kartından rota bilgisayarda okunuyor. Nakliye firmaları ve karısından şüphelenen kocalar için birebir. Ama hırsızda işe yaramaz.
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Pasif Gps'ler de var. Cihaz gezdiği konumunu hafızasına kaydediyor. Geri döndüğünde cihazın içindeki hafıza kartından rota bilgisayarda okunuyor. Nakliye firmaları ve karısından şüphelenen kocalar için birebir. Ama hırsızda işe yaramaz.

Haha karısından şüphelenen kocalar için :D abi iyi güldürdün akşam akşam
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37

ben 4 5 ay önce buna benzer bi cihaz almıştım 40 dolar civarıydı (ebay)
fakat imei numarasını pasaporta kaydettirmek gerekiyo, 100 küsür tl dediler
üşendiğimden hiç kurcalamadım, yakında denicem tekrar

bi internet sitesi vardı ordan imei numarasının son bilmemkaç hanesini girerek takip edebiliyosun
kullanım klavuzunun ingilizcesi felaketti, herşeyi tam anlamadım ama alarm modu falan vardı
ama anladığım kadarıyla cihaz harekete geçtiğinde sana sms atıyo

ayrıca herhangi bi zamanda içindeki sim kartı çaldırdığında gps koordinatlarını sana sms atıyo
ilginç bi cihaz

öğrendiğim son şey de imei yi kaydettirmeden bir ay kullanabiliyomuşsun, sonra kapanıyomuş
denersem bildiririm

Not: biri "hırsız jammer'le gelirse noolacak?" diye sormuştu :)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
109
gps trackerlar dışında herhangi ucuz kullanmadığınız bir telefonlada bunu yapabilirsiniz.

türkcell'in acabanerede diye bir özelliği var ayarlamaları yaptıktan sonra sms ile telefonun nerede olduğnu tespit edebiliyorsunuz. yapmanız gereken türkcell hatlı ucuz bir telefonu sarj cihazıyla birlikte motosiklete monte etmek.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Benim istedigim cihazi firma taksin. Motor calinirsa hemen firmayi arayalim polisle.beraber.gidip motor bulunsun. Motora 15 milyar veriyosan cihazada aylik 30 lira verirsin :) ha vermezsen calindiginda aglamamak gerek.

---------- Post added at 07:06 ---------- Previous post was at 07:04 ----------

gps trackerlar dışında herhangi ucuz kullanmadığınız bir telefonlada bunu yapabilirsiniz.

türkcell'in acabanerede diye bir özelliği var ayarlamaları yaptıktan sonra sms ile telefonun nerede olduğnu tespit edebiliyorsunuz. yapmanız gereken türkcell hatlı ucuz bir telefonu sarj cihazıyla birlikte motosiklete monte etmek.

O ozelligi kendi telefonunda kullaniyosun sms i kendin atman gerek diye biliyorum.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
109
Benim istedigim cihazi firma taksin. Motor calinirsa hemen firmayi arayalim polisle.beraber.gidip motor bulunsun. Motora 15 milyar veriyosan cihazada aylik 30 lira verirsin :) ha vermezsen calindiginda aglamamak gerek.

---------- Post added at 07:06 ---------- Previous post was at 07:04 ----------



O ozelligi kendi telefonunda kullaniyosun sms i kendin atman gerek diye biliyorum.

ister kendin kullanarak nerde olduğunu tespit edebiliyorsun istersen de daha önceden kullanım onayı verdiğin diğer telefonların yerini tespit edebiliyorsun.
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
34
aradaşlar ben daha önce bu sisteme benzer bir siste satışı yapan bir firmada çalıştım uygulama basitce şöyle : araca monte edilen iphone büyüklüğünde bir alet var bu alet uydu ve baz istasyonlarından sinyal alıp vererek konum belirliyor .(sapma oranı cok düşük ) şirket size bir hesap numarası veriyor şirketin sitesinden online giriş yapıp araba nerede kac ile gidiyor şu saatler arasında gitti yol vs vs bi sürü data sağlıyor . Bu genelde şirketlerin sahada çalışan araçlı personellerini takip etmek için ve rent a carların kullandığı bir sistem . Cihaz uygun bi yerden montajı ile aküden şarj ediyor e bağlantı koparılsada içindeki pil sayesinde 8 saat daha sinyal veriyor . Çalınan arabaları da bu sayede bir çok kez bulduk .Aylık 30 - 40 TL lik paketler vardı benim çalıştığım zamanlar ki bizim firma sektörün en pahal olanlarındandı araç takip sistemi olarak nette ararsanız firmalara rahatlıkla ulaşabilirsiniz .Tek handikapı otopark tünel gibi kapalı alanlarda sinyal göndermez .
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
aradaşlar ben daha önce bu sisteme benzer bir siste satışı yapan bir firmada çalıştım uygulama basitce şöyle : araca monte edilen iphone büyüklüğünde bir alet var bu alet uydu ve baz istasyonlarından sinyal alıp vererek konum belirliyor .(sapma oranı cok düşük ) şirket size bir hesap numarası veriyor şirketin sitesinden online giriş yapıp araba nerede kac ile gidiyor şu saatler arasında gitti yol vs vs bi sürü data sağlıyor . Bu genelde şirketlerin sahada çalışan araçlı personellerini takip etmek için ve rent a carların kullandığı bir sistem . Cihaz uygun bi yerden montajı ile aküden şarj ediyor e bağlantı koparılsada içindeki pil sayesinde 8 saat daha sinyal veriyor . Çalınan arabaları da bu sayede bir çok kez bulduk .Aylık 30 - 40 TL lik paketler vardı benim çalıştığım zamanlar ki bizim firma sektörün en pahal olanlarındandı araç takip sistemi olarak nette ararsanız firmalara rahatlıkla ulaşabilirsiniz .Tek handikapı otopark tünel gibi kapalı alanlarda sinyal göndermez .


Ama en son nerde goruldugu felan belli olur dimi?

---------- Post added at 08:38 ---------- Previous post was at 08:36 ----------

ister kendin kullanarak nerde olduğunu tespit edebiliyorsun istersen de daha önceden kullanım onayı verdiğiniğer telefonların yerini tespit edebiliyorsun.

Denerim o sistemide isimize yararsa telefonu aksamdan koyarim motorun bagaja.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
lenoi firmasından bu ürünü almaya uğraştım, internet üzerinden satış yapmadıkları için müşteri hizmetlerinden telefonla işlem yapmaya çalıştım
ancak satış işlemini yapmayı başaramadılar :D
arayışlara devam ederken bu defa turkcell in çalıştığı bir firma olan devtakip e ulaştım.
aylık 20 tl gibi bir rakama hem cihaz hem de data hattı ve ücretler dahil ürün alınabiliyor
son durumu yine burada bildiririm
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Aylik 20 tl de cok be. Ben bir kere para vermek isterim yada yillik veririm simdi 10000 milyar alti motora aylik 20 tl gps parasi fazla geldi bunun bakimi var vergisi var sigortasi off motor kullanmak ne pahali ismis ya.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
ben işlemi hallettim az önce
20x24 ay 480 tl kredi kartından ödedim.bu bedele cihaz+montaj+24 aylık harita ve servis sağlayıcı dahil.
ayrıca turkcellden 1 adet m2m data hattı aldım.onun da aylık ücreti 7,5 tl.
24 ay sonunda cihaz bana ait oluyor.hizmet almaya devam edersem firmaya 8 tl/ay ödeme yapıyoruz.

ürün de şudur:
http://www.devtakip.com/11/Standart-Arac-Takip-Paketi.htm

daha sonra montajla ilgili birkaç bilgi de aktaracağım.
 
Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
88
Bu sistemler olmadan motor falan kullanılmaz memlekette. Sigorta şirketine gittim dün kasko bile yapmıyorlar. Güneş sigorta yapmadı bakalım isviçre sigorta ne yapacak?
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ben işlemi hallettim az önce
20x24 ay 480 tl kredi kartından ödedim.bu bedele cihaz+montaj+24 aylık harita ve servis sağlayıcı dahil.
ayrıca turkcellden 1 adet m2m data hattı aldım.onun da aylık ücreti 7,5 tl.
24 ay sonunda cihaz bana ait oluyor.hizmet almaya devam edersem firmaya 8 tl/ay ödeme yapıyoruz.

ürün de şudur:
http://www.devtakip.com/11/Standart-Arac-Takip-Paketi.htm

daha sonra montajla ilgili birkaç bilgi de aktaracağım.


çok güzel ve açıklayıcı bilgiler için teşekkur ederim,
benimde kafama takılan ve araştırıp öğrenmek istediğim bir konuydu,klavyene sağlık
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Araç olarak değilde sadece motosiklete özel takip sistemleri var. Bunlarda 2 yönlü diye geçiyor yani motor devrilirsede haber veriyor alet sms gönderiyor. Diğer araç takip sistemleri sonuçta aracın içine takılıyor yani sudan rüzgardan etkilenmiyor ama motosiklete bunu takarsak yağmurda çamurda sıkıntı olmasın? mesela şu linkte motosiklet takip cihazı diye ayrı bir cihaz var sanırım bunlar normal cihazdan da daha ufak?

http://www.velenamobile.com/motorsiklet-takip-paketi.php
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
ben işlemi hallettim az önce
20x24 ay 480 tl kredi kartından ödedim.bu bedele cihaz+montaj+24 aylık harita ve servis sağlayıcı dahil.
ayrıca turkcellden 1 adet m2m data hattı aldım.onun da aylık ücreti 7,5 tl.
24 ay sonunda cihaz bana ait oluyor.hizmet almaya devam edersem firmaya 8 tl/ay ödeme yapıyoruz.

ürün de şudur:
http://www.devtakip.com/11/Standart-Arac-Takip-Paketi.htm

daha sonra montajla ilgili birkaç bilgi de aktaracağım.

çok güzel bilgi vermişsiniz isterseniz bunun için bir konu açın arkadaşlar takip edicektir en azından motor çalındımı hemen bulunur hırsızada kapak olur.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
olayın şu yönü de var:
cihaz aktifken ve motosiklet park halindeyken yerinden oynatıldığı andan size sms olarak bilgi veriyor.
böylece olası bir hırsızlık durumunda işin başında müdahale edebiliyorsunuz.

modülün dahili bir pili de var.böylece akünüze zarar vermeden bekleme konumunda günlerce çalışabiliyor.

araç çalınırsa ve kapalı bir alana sokulursa sinyal kesilebiliyor.ancak o ana kadar motosikletin ve modülün gittiği yerler simüle edilerek harita üzerinde görülebiliyor.böylece aracın kapalı alana alındığı yere kadarki rotayı tespit edebiliyoruz.

@agility, montaj işlemi de tamamlansın uygun bir başlık açacağım

@chemical bu ürünlerin en iyi şartlarda çalışması için motosiklette en uygun yerler koltuk altı yada aküye yakın korunaklı bir yer olmalı.otomobil için alan çok ancak tabi motosiklette açıkta çalışması tavsiye edilmiyor.dediğin gibi su geçirmeyen modeller de var.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Su gecırmemesı ıcın uzerıne naylondan bir koruma yapılabılır aslında bu şekilde sıkıntısız kullanılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst