- Katılım
- 8 Eki 2008
- Mesajlar
- 388
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar işte benim motorsikletim hem görsel modifiye ettim hem de yangın söndürme cihazı (YSC) taktım. Sanırım beyenmişsinizdir hepimize keyifli sürüşler, 








[IMG [URL=http://imageshack.us]

yorumlarınıza saygı duyarım...:cat:









[IMG [URL=http://imageshack.us]


yorumlarınıza saygı duyarım...:cat:

