Görsel Modifiye DAYUN CRAZY

Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Selam arkadaşlar işte benim motorsikletim hem görsel modifiye ettim hem de yangın söndürme cihazı (YSC) taktım. Sanırım beyenmişsinizdir hepimize keyifli sürüşler,








[IMG [URL=http://imageshack.us]

yorumlarınıza saygı duyarım...:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beğeni meselesi:silent:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
yangın tüpü:silent:sol tarafada ufak çapda bi ecza dolabı iyi giderdi:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sanırım artçı ayaklığı çift olması lazım,
kesinlikle dier ayaklığada ecza dolabı şart:D:rendeer:

ben aşırı ışıldak işlerden pek hoşlanmadığımdan dier unsurlar gayet güzel,

emeğine sağlık,,,
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
güzel güzel :) farlar güzel, kornaların sesini merak ediyorum bir de cam fazla dik duruyor az eğik olabilirdi :)
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Değerli arkadaşlar yorumlarınız için çok saolun,uzun seyahatlerimde kesinlikle ecza çantamı artçı arkası bagaja koyarım,ayrıca yangın tüpü artçı ayaklığına zararı bile yok ,artçı rahatça ayağını basıyor,bi arkadaş ta kornaları merak etmiş,kornalar mercedes kornasıdır,ön siper camı yatıktı ben km ve devir saatlerinin arasına mercedes 115 in zaman saatini taktığım için daha fazla yatmıyo.
değerli doslar ayrıca motorumun bütün aksesuar ve ön arka park vegösterge saatlerindeki lambalar kendi yapmış olduğum LED li sistemdir saatlerce açık bırakıyorum aküyü bitirmiyor tek marş çalışıyor bilginize....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Modifiye insanın üzerine yakışanı giymesidir :)
Sen sevdisen zati bize güle güle kullan demek düşer :wiinkk:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
emegine saglık kırmızı ledler olmasa altta daha iii mi olur ne vede lambaların beyez yanan ampullerden mi???
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
o yangın tüpünün üzerine reklamcıya NOS yazdır tüpün üzerine yapıştır herkes motorda NOS var zanneder:queen::queen::queen::queen::queen:
ya bırakın şu motorların altına renkli ışık takmayı yürüyen pavyon gibi oluyor motorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst