- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 3,121
buyyyrunnnnnn benimmmm :ala::
özlettin kendini ya :rendeer:
sanada bi uğrayamadım
buyyyrunnnnnn benimmmm :ala::
özlettin kendini ya :rendeer:
sanada bi uğrayamadımale:
ben ümidi kestim zatenartıkınnnnn
her halinle farklı olduğun için herkes gibi dehilsin
narin olduğun için küçük hatalara kırılabilirsin
yanılgıdan korktuğun hayal kurmayabilirsin
duygularını saklayıpkendi içinde yaşayabilirsin
zamanı gelmeden sevdiğini söyleyemessin
ama seni seven gözleri görmelisin
aklındaki ufacıkbir üzüntüyü paylaşmak isteyen biri olduğunu bilmelisin
eger göremiyorsan o zavallı neylesin?
konuşmak için hep doğru zamanı beklersen
çiçekler açtığında onlara yüz çeviriyorsan
yeni doğan bir bebeğin ağlayışındaki melodiyi duyamıyorsan
koşarken gülerken ağaç altında onu beklerken heyecanlanmıyorsan
sanırım sende kalbi kırılanlardansın
yinede seni seven gözleri görmelisin
eyer görmüyorsan o zavallı neylesin?
karşısındaki konuşurken dinlemekten üşenen birisi isen
otururken bile yoruluyor isen
aklındaki kuşkularla baş etmekte zorlanıyor isen
başından büyük sorunları bile tek başına halledebilmek için çabalıyor isen
etrafında belki sana yardım etmek için çaba gözterenler vardır
ama sen görmüyor isen
görmelisin yoksa çabalıyan o yürek neylesin?
zamanla sende anlıyacaksın desem
yürürken hiç düşmeyeceksin desem
hiç korkma üzülmeyeceksin desem
kalbin kırılsa bile yarası çabuk kapanır desem
yalan söylediğimi sende anlarsın
ama dünya çekilmez olduğunda
kötülük yağmuru başladığında
ben bu düşüncelerden yaptığım hayal gemisine binerek
cennetime kaçıyorum
şindi sana yalvarıyorum
gemilerimizi aynı rotada sürelimmi
eger kaybolurum diyorsan yinede benim çabamı görmüyorsan
bu zavallı kaptanın gemiside yakında batar
sen göremessin
ama sevdiğim görmelisin görmelisin görmelisin
oğlumve ben :rendeer:
saol teşekkür ederim bazen geliyor ilham işte :rendeer:döktürmüşünn abiii :wiinkk:
len bigün siteye geç girdik hemen şair olmuşsun......
ama güzel yazmışsın...bizi nerene yazıcan merak ediyom...öpüyorum...
ahanda öptüm..:rendeer::rendeer: