Görmelisin

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
elinize yüreginize sağlik çok güzzel olmuş ....

(g) harfine karşi bir zafınızmı var:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düz takibeden kelimeler halide değil kendi vurgularınızla yazabilir misiniz? böylece sizin duygularınızla okuyabilelim bu güzel satırlarınızı? tekrar bakacağım mutlaka. sevgiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalabalık olacaz desenize :)))

Kanbersiz Düğün susuz Rakıya Benzer :) bende Varım :) eLine SAğLıq Abim GüzeL yazı Nede oLsa Yıllanmış Şarapsn Cnm :p okadar marifetin olsun tabi :p :cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
No Ha$Ha$ No Vitamin YeS aLcHoL LisTesi :)
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
her halinle farklı olduğun için herkes gibi dehilsin
narin olduğun için küçük hatalara kırılabilirsin
yanılgıdan korktuğun hayal kurmayabilirsin
duygularını saklayıpkendi içinde yaşayabilirsin
zamanı gelmeden sevdiğini söyleyemessin

ama seni seven gözleri görmelisin

aklındaki ufacıkbir üzüntüyü paylaşmak isteyen biri olduğunu bilmelisin
eger göremiyorsan o zavallı neylesin?

konuşmak için hep doğru zamanı beklersen
çiçekler açtığında onlara yüz çeviriyorsan
yeni doğan bir bebeğin ağlayışındaki melodiyi duyamıyorsan
koşarken gülerken ağaç altında onu beklerken heyecanlanmıyorsan

sanırım sende kalbi kırılanlardansın
yinede seni seven gözleri görmelisin
eyer görmüyorsan o zavallı neylesin?

karşısındaki konuşurken dinlemekten üşenen birisi isen
otururken bile yoruluyor isen
aklındaki kuşkularla baş etmekte zorlanıyor isen
başından büyük sorunları bile tek başına halledebilmek için çabalıyor isen
etrafında belki sana yardım etmek için çaba gözterenler vardır
ama sen görmüyor isen

görmelisin yoksa çabalıyan o yürek neylesin?

zamanla sende anlıyacaksın desem
yürürken hiç düşmeyeceksin desem
hiç korkma üzülmeyeceksin desem
kalbin kırılsa bile yarası çabuk kapanır desem
yalan söylediğimi sende anlarsın

ama dünya çekilmez olduğunda
kötülük yağmuru başladığında
ben bu düşüncelerden yaptığım hayal gemisine binerek
cennetime kaçıyorum

şindi sana yalvarıyorum

gemilerimizi aynı rotada sürelimmi
eger kaybolurum diyorsan yinede benim çabamı görmüyorsan
bu zavallı kaptanın gemiside yakında batar
sen göremessin
ama sevdiğim görmelisin görmelisin görmelisin

oğlumve ben :rendeer:
daha yenı grdum tek kelımeyle harıka abı guzel siir :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Ustam eline yüreğine sağlık
Bende zamanı kacıran biri olarak kendimden satırlar buldum teşekkürler
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Ustam eline yüreğine sağlık
Bende zamanı kacıran biri olarak kendimden satırlar buldum teşekkürler

kacan zaman da olsa şu anı yaşamalıyız mejbur

saol teşekkürler:rendeer:

yüreğine sağlık dostum...
bigün gelde şu görmeyenlere içelim beraberce.. :cherry:
:rendeer::rendeer::rendeer:

Gürkan abi muhteşem yazmışsın tebrik ederim ::biggrinn::
duygularıma tercüman olmuşsun
şu beraber içmeye bende gelsem :cherry:

benide yazın... yüreğine sağlık abicim...

sizi yüreğimize yazdık dostlar :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst