Görkem'e Garipçe ve Galata'lı Turizm Gezisi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Oy oy neydi o balıklar... Balık lokum muydu neydi nasıl canım çekti...
Nasıl ihtiyacım var o gezilere tahmin edemezsiniz :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Görkem'im sen gel de hele, gezeriz de yiyip içeriz de hayırlısıyla. :wiinkk:

Metehan vallahi yalan yok, annesi gelsin yemek tarifi öğrensin Yeşim'den diyorum, sen düşün artık. :)

Benim de canım çekti eski fotoğraflara bakınca şimdi, neyse havalar düzeldi artık tazeleriz bu tip aktiviteleri.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Görkem'im sen gel de hele, gezeriz de yiyip içeriz de hayırlısıyla. :wiinkk:

Metehan vallahi yalan yok, annesi gelsin yemek tarifi öğrensin Yeşim'den diyorum, sen düşün artık. :)

Benim de canım çekti eski fotoğraflara bakınca şimdi, neyse havalar düzeldi artık tazeleriz bu tip aktiviteleri.

tazeleyin ama adam seçmeyelim aktiviteler için...:pale: ben misafiride kıskanırım...:)

tamam enişte laf söyletmiyon toz kondurmuyon anlaşıldı...bir nifak tohumu ekeyim didim olmadı...:pale:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamsa neden seçelim zaten adam olmayanın yanımızda işi yok o ayrı :) Her zaman bekleriz Metehandro zaten fuarda da karşılaşamadık içimizde ukte kaldı :mrgreen: Kıskanma o bizim çocuumuz hem :)
Nooldu enişteyi yoldan çıkaramadın di mi di mi :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Adamsa neden seçelim zaten adam olmayanın yanımızda işi yok o ayrı :) Her zaman bekleriz Metehandro zaten fuarda da karşılaşamadık içimizde ukte kaldı :mrgreen: Kıskanma o bizim çocuumuz hem :)
Nooldu enişteyi yoldan çıkaramadın di mi di mi :queen:

fettannn gelinnn...::pokey::::dpac::::151::
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun bizde garipçede idik, yalnız şu husus dikkatimi çekiyorsitede neden biçok insan elinde biralarla poz veriyor. derdiniz bira içmeden keyif yapılmazmı demek...
bu şekilde trafik hayatıda bozuluyor işte...
resimler güzel ancak bu konu inanın artık canımı yakıyor.
çevremizde alkol yüzünden azı bile olsa neler olabileceğini görüyoruz
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oooooo Hatis Hn. vay vay vay kaçırmışız bu incileri .. Bak arkadaşım. Alkol alıyorsak bir gıdım, alkolik miyiz? 10 kadeh içip motosiklete mi biniyoruz ya da ne zaman içmişiz aradan ne kadar zaman geçmiş binmişiz motora.. Nereden biliyorsun da bizim içtiğimiz şeyler senin canını yakıyor korkma günahı zaten bizim boynumuza :mrgreen: Bak yine cevap yazıyorum seni kale alıyormuş gibi olacağım ama sinirimi zıplatıyosun.. Birasız ya da biralı keyfimin kahyası mısın kardeşim. Ayrıca benim bir, belki yarım kadeh içtiğim bira motora binmeden 2 saat önce, senin topuklu açık ayakkabılarla bindiğini öne sürdüğün şekilden çok daha az zarar verir bana emin ol. Alkolü hiç bir şekilde savunduğumdan yazmıyorum bunları ben senin zihniyetine karşılık yazıyorum. Sen nasıl çarşafla gezerim buraya da resmimi koyarım diyorsan sen de bunları içine sindirmek zorundasın bu kadar. Hani seni savunan arkadaşlar var ya işte onlara da bu kelimeler. Demokrasiyse al sana demokrasi. Anlamadığın bir şey daha var senin çarşaflı fotoğrafını buraya koyman ne kadar abesse benim de bikinili fotoğrafımı buraya koymam o kadar abes. Yani ne derece saçma bir durumdasın anla. Sana yazmayacaktım ama benim konularıma yorumda bulunursan yazarım da çizerim de... Ne sen bana bulaş ne de ben sana miğdem bulanıyor artık bu iğrenç muhabbetinden senin. Beğenmiyorsan çek git ne diye üye oldun bu siteye anlam veremiyorum zaten.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kısasa kısas ama işte ne kadar bizde anlayışlıyız açık görüşlüyüz deselerde...dayanamıyolar kirletmeye çalışıyolar.o bardağın içindeki biraymış yada meyve suyuymuş,şarapmış seni ne ilgilendirir.insanların yaşam tarzlarına saygı duyucaksın.burası motosiklet forum sitesi.paylaşılanda motosiklet ile birlikte yapılan gezi etkinliği bu kadar :)


çok eğlenceli bi gün geçirmişsiniz darısı yeni gezilere artık :)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Alkol bütün kötülüklerin anasidir arkadaslar.:p
Ana gibi yar olmaz ayrica.
:cherry:

Benim ilgimi çeken enteresan bir olay var.
Simdi biliyorsunuz yilbasinda çogunluk kafayi dumanladi kendini caddelere atti.
Yani disaridaki insanlarin çogu sarhostu.
Merak ettim arastirdim.
Kayitlara 28 olay geçmis.
Bunlardan 3 tanesi trafik kazasi.
ölen yok.

Bir de agza bir yudum içki koymadan ibadetle geçirilen Kurban bayramina baktim.
Gunluk ölü ortalamamiz 110 civarinda.


Ulem simdi bundan ne sonuç çikarmak lazim?:p

Hadi bakalim!!!!:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst