Görkem'im sen gel de hele, gezeriz de yiyip içeriz de hayırlısıyla. :wiinkk:
Metehan vallahi yalan yok, annesi gelsin yemek tarifi öğrensin Yeşim'den diyorum, sen düşün artık.
Benim de canım çekti eski fotoğraflara bakınca şimdi, neyse havalar düzeldi artık tazeleriz bu tip aktiviteleri.
Adamsa neden seçelim zaten adam olmayanın yanımızda işi yok o ayrıHer zaman bekleriz Metehandro zaten fuarda da karşılaşamadık içimizde ukte kaldı :mrgreen: Kıskanma o bizim çocuumuz hem
![]()
Nooldu enişteyi yoldan çıkaramadın di mi di mi :queen:
|
||||||||||