Gomoto kimdir nedir nasıldır?

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
bu marka da yeni düşmüş piyasaya herhangi bi modelini alan varsa yorumlarınızı bekliyorum arkadaslar... (yeni Çinlimiz:pale: )
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Fuar da şatış müdürü ile konuştum daha bayilik servis ağı oluşmamış,katalaoglarındaki modellerin bir kısmını bile henüz getiremişlerdi ama Bursa odaklı olduğundan daha yakın inceleyebilirsin
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Merkezleri Bursa'da. Ben showroom'u sık sık ziyaret ediyorum. İlk parti getirdikleri motorların hemen hemen hepsini sattılar. Ayın 20'sinde yeni parti geliyormuş ve içlerinde iki de Cruiser model var. Bunların resimlerini daha önce başka bir topic açıp vermiştim (linki aşağıda). Motorlar geldiğinde kendim çekerek buraya koyarım.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9572
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst