Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Fuar da şatış müdürü ile konuştum daha bayilik servis ağı oluşmamış,katalaoglarındaki modellerin bir kısmını bile henüz getiremişlerdi ama Bursa odaklı olduğundan daha yakın inceleyebilirsin
Merkezleri Bursa'da. Ben showroom'u sık sık ziyaret ediyorum. İlk parti getirdikleri motorların hemen hemen hepsini sattılar. Ayın 20'sinde yeni parti geliyormuş ve içlerinde iki de Cruiser model var. Bunların resimlerini daha önce başka bir topic açıp vermiştim (linki aşağıda). Motorlar geldiğinde kendim çekerek buraya koyarım.