Goldwing GL1100 baştan aşağı genel revizyon

Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
72
Evet arkadaşlar en sonunda hayallerimi gerçekleştirmeye başladım.
Önce kendime ait yaşam odamı en sonunda garajada çevirdim.
kullanıdığım GL 1100 ümün yastık uçlarından 3 ünden 1 i yanmış bulunmakta bununla beraber motorum bu yaz başından beri az şarj etmeye başladı. yani haftada 1 kez şarja bağlayarak geçirdim koca yazı akülü motor gibi takıldım. şimdi yastıklara ulaşmak için koca 4 silindirin sökülmesi gerekiyordu. bende işe başladım fotolarıda ekliyorum bu gece.
herkese iyi formlar dilerim
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
alper bey, sizde v7 de mi var? classic mi? bir kaç fotosunu koyar mısınız? keyiflenelim biraz :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
konuya bak be :D ALLAH ım bize sunduğun bu güzelliklerden dolayı sana hamdolsun :)

hocam çok güzel bir paylaşım olacağını düşünüyorum. arada v7 nin resimlerinide atarsınız artık. konuyu sık kullanılanlara ekliyorum :D
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
72
çok yoruldum sabah erkenden işe gidicem 20 dk. kadar uğraştım resim yüklemeyi başaramadım ama olsun zaten şimdilik telefonla çekilelnleri yükleyebilirdim. fotonun ara kablosu evde yaniüst katta yarın saat 17 den sonra bütün fotoları yüklüyorum hem sizde biraz sabırsızlanın :)
herkese ii gecelerrr!!
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
çok yoruldum sabah erkenden işe gidicem 20 dk. kadar uğraştım resim yüklemeyi başaramadım ama olsun zaten şimdilik telefonla çekilelnleri yükleyebilirdim. fotonun ara kablosu evde yaniüst katta yarın saat 17 den sonra bütün fotoları yüklüyorum hem sizde biraz sabırsızlanın :)
herkese ii gecelerrr!!

yuhhhhhhhhhhhhhhh:farao: :)
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
72


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

24cu6.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

ilk önce temizlik
http://d1201.hizliresim.com/t/u/24cz1.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

http://d1201.hizliresim.com/t/u/24cz1.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

24cz1.jpg

önce temizlik
24dk7.jpg

24dl2.jpg

artık yaşam alanımız biricik GARAJ ımızdayız

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

24dmp.jpg

24dn7.jpg

24dnx.jpg

24dps.jpg

24dqd.jpg

24dqz.jpg

24drq.jpg

24dsh.jpg

24dt8.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
goldwingi defalarca inceledim ama nedense boxer 4 olduğu hiç dikkatimi çekmemiş :) şimdi şaşırdım ve tabi yaa dedim ::queen::
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
güzel makine. ancak o grenajlar, özellikle o far ne öyle :pale:
kolay gelsin, takipteyim :cat:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
inşallah işiniz rast gider..
insanın böyle işlerin elinden gelmesi güzel bişey..
merakla bekliyorum sonucu :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
size bir tavsiyem var; bu motorun grenajlarını geri takmayın :)
çıplak hali daha güzel :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst