GKN MOTORS Kadıköy Hasanpaşa'da Açıldı. İşte Aranan Güvelinir Servis

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hayırlı olsun, bol kazançlar
Servis dediğin böyle olacak, klasik tamirci havasından uzaklaşmış modern bi tasarım tebrikler. :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
açılışada katıldım ama buradanda kutlayım.Hayırlı olsun kanka bol kazançlar :thumleft:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu, bol kazançlı olsun Gökhan.

Başarılar...:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli olsun Gokhan, Allah bol kazanc nasip etsin.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Mükemmel servis anlayışı ilgi hoşgörü alaka içtenlik sevgi saygı mutluluk hüzün sevinç heyecan adrenalin foyfeynk....
tavsiye ediyorum....
 
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
13
Artık forum a girmeye vaktin olmayabilir GKN. Başarılar iyi çalişmalar dilerim.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ustaların efendisi,yeni mekanın tekrar hayırlı uğurlu olsun :) Allah bol kazanç versin..

Herkesin yıllardır sorduğu soruya da artık cevap bulunmuş oldu,GKN Motors :cat:

Başarılar..
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
173
burdanda hayirli olsun diyelim kardesim :)

ustaligini merak edenlere ufak bir bilgi:
elimizde 3 aydir duran, ve honda yetkili servisinin onerdigi, istanbulda iyi bilinen X ismindeki ustanin bile 2 aydir atesleme bile yaptiramadigi motoru 2 gunde calisir hale getirip 1 haftadan kisa surede de ayaklandirdi...

umarim islerin hep rast gider kardesim ve beklentinden daha fazlasi nasip olur, hakediyosun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Len artiz Gökhan yoğunum foruma bakamıyom ayağı yapmada bi nezaketen beni siz yarattınız de...:queen:

sen tamirciysen bende fenni sünnetciyim...:p:king:
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
Ben bu gün tanıştım kendisiyle,mt de gördüğüm bu topicten sonra, okadar güler yüzlü karşındaki insanla ilgili alakalı sıcakkanlı bir insanki çok mutlu ayrıldım ordan çünkü emindim artık güvenilir bir usta bulduğumdan ki nitakim bir 2 saat içinde tekrar gittim motor göstermeye yine aynı şeyle karşılaştım sanki 20 yıllık arkadaşım gibi ilgi gösterdi çok saollasın Gökhan usta emin ol yerin sağlam bu camiadahayırlı olsun tekrardan, Allah utandırmasın.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hayırlı uğurlu olsun,Allah utandırmasın işiniz rast gitsin inşallah.Hem tanışmak hemde bakım için gelmek isterim bu aralar ama kadıköy de istanbul motorun oraya kadar sorun yok sonrasını yolu nasıl bulcam bilmiyorum.

Buluşmalara gelmiyorsun ama,belki Gökhan'ın orda görürüz seni,gerçekten varmısın:D

@GKN Abi millet seni istiyor neredesin:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

Len artiz Gökhan yoğunum foruma bakamıyom ayağı yapmada bi nezaketen beni siz yarattınız de...:queen:

sen tamirciysen bende fenni sünnetciyim...:p:king:

adam yoğun yarım saat önce dükkandan foto paylaşmış twin850 diye bir motorla uğraşıyor:D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Buluşmalara gelmiyorsun ama,belki Gökhan'ın orda görürüz seni,gerçekten varmısın:D

@GKN Abi millet seni istiyor neredesin:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------



adam yoğun yarım saat önce dükkandan foto paylaşmış twin850 diye bir motorla uğraşıyor:D

Diyorum ya işte anca bakıma :) Gel istediğin zaman buluşmalara katılamasamda beraber gidelim arkadaşın yerine bi hayırlı olsuna gideriz.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hayirli ugurlu olsun Gökhan..
Yanlis hatirlamiyorsam seninle karsi tarafta birkere cok az görüsmüslümüz var...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hayırlı ugurlu olsun kardesim.
Hazır bulmusken bi soru sormak isterim. Elime 125lik tupcu motoru diye tabir edilen bi motosiklet gecti. Simdi bunun uzerine de yatılması sartıyla 180 yapması icin ne kadar masraf yapmam lazım ? Tesekkurler.

Bu arada site ne kadar degismis acaip olmus ha :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adam yoğun yarım saat önce dükkandan foto paylaşmış twin850 diye bir motorla uğraşıyor:D

insanın sevdiği bildiği işi yapması ne güzel bişey...tükan bizim oğlan bizim gız bizim misali...:flower:

GKN by sex machıne...:p:flower:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Süper yaa =)
Öncelikle Erhan a teşekkür ediyorum hazırladığı bu başlık için:):) Tamamen süpriz oldu hatta dün Alper-tim aramasaydı sanırım haberim olmiyacaktı. Biraz yoğun olduğum için siteyi takip edemiyorum bu aralar.
Hayalimizdi gerçekleştirdik kadıköy hasanpaşada evlendirme dairesinin karşı sokağında küçük sevimli bi dükkan açtık kendimize =)
1 aydır faaliyetteyiz, satış ve servis ağırlıklı olan dükkanımızda her türlü motosiklete uygun sarf malzemeleride bulabilirsiniz.
Soruları tek tek cevaplıyacağım, ilginizde ve iyi dileklerinize teşekkür ederim ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst