Hayırlı, uğurlu olsun...
Hayırlı uğurlu olsun,Allah utandırmasın işiniz rast gitsin inşallah.Hem tanışmak hemde bakım için gelmek isterim bu aralar ama kadıköy de istanbul motorun oraya kadar sorun yok sonrasını yolu nasıl bulcam bilmiyorum.
Len artiz Gökhan yoğunum foruma bakamıyom ayağı yapmada bi nezaketen beni siz yarattınız de...:queen:
sen tamirciysen bende fenni sünnetciyim...:king:
Buluşmalara gelmiyorsun ama,belki Gökhan'ın orda görürüz seni,gerçekten varmısın
@GKN Abi millet seni istiyor neredesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------
adam yoğun yarım saat önce dükkandan foto paylaşmış twin850 diye bir motorla uğraşıyor![]()
adam yoğun yarım saat önce dükkandan foto paylaşmış twin850 diye bir motorla uğraşıyor![]()