GKN MOTORS Kadıköy Hasanpaşa'da Açıldı. İşte Aranan Güvelinir Servis

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hayırlısı olsun Gökhan, koşturmacadan açılışına gelemedim ama ilk fırsatta gelip bi çayını içicem kısmetse.

Bol Kazançlar .
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Hayırlı işler kardeşim,bol müşteriler bol kazançlar dilerim.

kaliteli bir işçilik ve güzel bir müşteri memnuniyeti istiyorsanız bence direk ugramanız gereken bir servis GKN Motors
full time çalışıyor usta saat 22:30 olmuş hayla motor test ediyor helal olsun diyorum valla.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Gökhan Bey'i Antalya'dan aradım , motorumla ilgili birkaç soru sordum ve fikir aldım , üşenmeden yarım saat boyunca ilgilendi.
Gerçekten bu işi hakkıyla bilen bir abimiz.Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hayırlı olsun fakat marka model vs olayı varmıdır . yanı mondıalımızle gelsek gerı cevırırmısınız meselaa ???? sorun cıkardıgından değilde işte bi ogrenım dedım
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Ben burayı ziyaret ettim super ilgi ve alaka var. Motorunuza öyle bir ilgi gosteriyorlarki resmen şımattilar benim kızı . Ne ture bakıyorlar diye sorular gelmiş bende sordum. Cevap benim cruisere bakıldıysa herseye bakılır demektir.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Gitmek isteyenler varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.Motorumun 8000 bakimini gkn de yaptirdim sagolsun o kadar ilgi alaka gosterdi,kafama takilan herseyi sordum hepsini bikmadan cevapladi.mukemmel iscilik var.Bakim bittiginde pasta bile atti motora ufak cizikleri giderdik.Artik rahatca gidebilcegim bi servis bulmus oldum sonunda
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
118
çok ilgilendi sağ olsun
sabırlı ,ilgili, yardımsever

Saygılarımla,
10 lira fazla olsun GKN de olsun : )
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
İlginize bu güzel mesajlarınıza ve övgülerinize binlerce kez teşekkür ederim. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum işte, marka model farketmeden her motosiklete bakıyoruz. Elimizde her türlü ekipman mevcut. Bakım tamir onarım elektrik elektronik vs.
Herkese kazasız sürüşler, Hayırlı kandiller ;)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
GKN, senin iyiliğini unutamam kardeş.
hayırlı uğurlu olsun
inşaallah diğer şubelerinin açılışına...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Uzun süredir mesaj yazılmamış buraya.
Motosikletimin furş takımı değiştirildi. Motosiklet çok kararlı ip gibi gidiyor.
Aldığı parayı hak eden insan.
Daha önce iş yaptım diye motosikletin ön takımı yarım yamalak çalışır halde bırakan forumumuzun kemikleşmiş insanlarının takılmayı sevdiği mekan gibi değil.
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
kesinlikle tavsiye ederim. son derece ilgili ve konunun ehli arkadaşlar.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
motoru bilmem ama gökhanı bilirim. bakımlarımı orda yaptırırım. gidip konuşursan yada ararsan gerekli bilgiyi alırsın kendisinden
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-tertemiz-integra-hrc-217388524/detay

İlandaki motorla ilgileniyorum.

İsimden araştırınca, ilanın GKN Motors'la ilgili olduğunu anladım.

Motoru bilen eden var mıdır? Müşteri motoru mudur? Takas olsa idi şahane olurdu ancak daha motorumu satamadım. O nedenle aramadım henüz.

ben bu motoru canlı canlı gördüm gkn motorsta.motor dükkanda, her motoru almaz her motora aracılık etmez gökhan.o civarda temiz iş yapanlardan biridir.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Aradan geçen 3 ay sonra, Xmax400'ü sattıktan sonra, GKN MOTORS'taki integra'ya bayramdan sonrası için kapora vermiş bulunuyorum.

Benim kısmetimmiş. :)
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Adam gibi adam,ilk kez uğradim helal ekmeğinde,isini sadece ticarete dökmemiş aksam yapacağı keyfin parasini cikarma peşinde olmayan esnaf gibi esnaf birine benzettigim tek usta görüntüsü aldigim kişi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst