hayırlı olsun olum NAZAR değecek lem motora NAZAR NAZAR NAZAR:queen::queen:![]()
motoru alalı 3 ay old nerdeyse, satmak üzereyim topic açıyosun arkadaşım, ben sana sormazmıyım bunun hesabını:cherry:
tmm eteğim yeni, ama motorum senden yaşlı oldu artıkın
cvp yazmaya üşendim, hepinizi öptüm gıdı dan
hayırlı olsun diyenlerede teşekkürler
meheremekerekepnere, resimler senden çıktı.. sen korrk benden, başka bişi demiyorum...
tekrardan teşekkürler herkese
kilit pls :wiinkk:
motoru alalı 3 ay old nerdeyse, satmak üzereyim topic açıyosun arkadaşım, ben sana sormazmıyım bunun hesabını:cherry:
tmm eteğim yeni, ama motorum senden yaşlı oldu artıkın
cvp yazmaya üşendim, hepinizi öptüm gıdı dan
hayırlı olsun diyenlerede teşekkürler
meheremekerekepnere, resimler senden çıktı.. sen korrk benden, başka bişi demiyorum...
tekrardan teşekkürler herkese
kilit pls :wiinkk:
hoppp hopppp gkn toppp gknne iş motoruna penbe koltuk yaptırmışsın muharrem kertenkelesi öle dedi..
ben pembe koltuk demedim pembe mont alıo dedim:queen: