GKN hayırlı oLsun :)

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun olum NAZAR değecek lem motora NAZAR NAZAR NAZAR:queen::queen::p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
motoru alalı 3 ay old nerdeyse, satmak üzereyim topic açıyosun arkadaşım, ben sana sormazmıyım bunun hesabını:cherry:
tmm eteğim yeni, ama motorum senden yaşlı oldu artıkın:p
cvp yazmaya üşendim, hepinizi öptüm gıdı dan :)
hayırlı olsun diyenlerede teşekkürler
meheremekerekepnere, resimler senden çıktı.. sen korrk benden, başka bişi demiyorum... :)

tekrardan teşekkürler herkese
kilit pls :wiinkk:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
motoru alalı 3 ay old nerdeyse, satmak üzereyim topic açıyosun arkadaşım, ben sana sormazmıyım bunun hesabını:cherry:
tmm eteğim yeni, ama motorum senden yaşlı oldu artıkın:p
cvp yazmaya üşendim, hepinizi öptüm gıdı dan :)
hayırlı olsun diyenlerede teşekkürler
meheremekerekepnere, resimler senden çıktı.. sen korrk benden, başka bişi demiyorum... :)

tekrardan teşekkürler herkese
kilit pls :wiinkk:

abi adam patron ben bilmez beyim bilir::138:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
motoru alalı 3 ay old nerdeyse, satmak üzereyim topic açıyosun arkadaşım, ben sana sormazmıyım bunun hesabını:cherry:
tmm eteğim yeni, ama motorum senden yaşlı oldu artıkın:p
cvp yazmaya üşendim, hepinizi öptüm gıdı dan :)
hayırlı olsun diyenlerede teşekkürler
meheremekerekepnere, resimler senden çıktı.. sen korrk benden, başka bişi demiyorum... :)

tekrardan teşekkürler herkese
kilit pls :wiinkk:

vay başıma daşlar yağaydı gökhanım beni emesende engellemiş vay vay vay :mrgreen: ney satcanmı? peşinmi satcan veresiyemi satcan? bana sat bana sat ::winkwink
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Alalı neredeyse üç ay olan motorun, Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız beasız bol km'ler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hoppp hopppp gkn toppp gkn :p ne iş motoruna penbe koltuk yaptırmışsın muharrem kertenkelesi öle dedi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyırlı olsün gökanjık artıkın sradla srad köprüsünden hızlıca geçersin dimi yavs..
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Hayırlı olsun kazasız belasız cezasız sürüşler.............
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst