GKN hayırlı oLsun :)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
yeni mini eteğin hayırlı olsun :p

goznuruarsiv1_etek1.jpg


ayyy prd yanlış oldu :p

Yeni motorun :)

gknsh2.jpg


kaseden etekli pozlar

s6305022zn2.jpg


Kepceci ile ne iş anLamadım :p
s6305023qc9.jpg


Bu nereden çıktı be :p

s6304960lx9.jpg


aha buda artizlik :p

s6305013up2.jpg


dİP Not : Resimleri muharremkertenkelebukalemun verdi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
evet bgn yeniden yaptık:queen::queen:


ben o sortlu resmi vermedim nerden buldun arkadaşım onu:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
eteğin örneği güzelmiş ne marka ip kullanıldı acaba :p
hayırlı olsun gkn kazasız belasız kullanırsın inşallah
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
SUZUKİ BIRAK 750 (((((((:)


kardeşime hayırlı ugurlıu olsun ... .. damadın bacanagından .. bir takım lastik .... alkışşşşş
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız kullan inş.artçı pegi yokmu banamı öle geliyo??:silent:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız kullan inş.artçı pegi yokmu banamı öle geliyo??:silent:

homo kapak var makinada ondan artçı pegi yok :):queen:

yanlız renk neden pembe (((:) başka rengi yokmuydu .. ayrıca haroşa örgümü yoksa düz örgümü
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Benim anlamadıgım sey kaskın kıcında ne isi var :mrgreen:
Ne kıcmıs ki kafandan degerli yani :queen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
hayırlı olsun anam ne zaman aldın :p

artçı pegi yerine bi ara bakır tel kullanıldı die hatırlıyorum :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Of anam off .. Deli makine.. Küfesi çok sağlam :p (Makinenin :p )
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
etek harika ama gkn son zamanlarda biraz kilo aldı :) bu bedeni ona olmaz artık değiştirmek lazım fişi duruyomu :)

kardeşim motoruda sıfırladın hadi hayırlısı allah kaza bela dert vermesin

not: kase fena hanii şimdiden hafta sonu olacak olan şile gezisini düşünmeye başladım :D orda orjinalini görücem
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Yanlız ben haLanda şu kepceci ne iş onu anLamadım :p ve hemen ardına kaseden poz veriyo :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst