evet bgn yeniden yaptık:queen::queen:
Hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız kullan inş.artçı pegi yokmu banamı öle geliyo??:silent:
Hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız kullan inş.artçı pegi yokmu banamı öle geliyo??:silent:
:queen: 25252525Benim anlamadıgım sey kaskın kıcında ne isi var :mrgreen:
Ne kıcmıs ki kafandan degerli yani :queen:
Benim anlamadıgım sey kaskın kıcında ne isi var :mrgreen:
Ne kıcmıs ki kafandan degerli yani :queen:
homo kapak var makinada ondan artçı pegi yok:queen: