Gitti 2 Silindir, Geldi 4 Silindir, Hadi Bakalım Hayırlısı

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hayirli olsun kardesim... :rendeer::rendeer::rendeer:
Kazasiz belasiz...
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
51
dostum hayırlı olsun... Allah kaza bela vermesin...
bende bu tarz sport-touring seviyorum... yanlara ve arkaya çanta atarak vurabilirsin yollara... İnşallah bir-iki seneye... :cat:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Hayirli olsun.:rendeer:

Merak ettim sadece silindir farki yuzunden mi degistirdin?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sağolun arkadaslar;

@Jubaa;

Motoru satınca birkaç ay almam diyordum :) Son anda motorsuz kalmamak amacıyla buna rastladım da aldm :) Yoksa ne gelirse onu alacaktım :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Doğanım hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Hyo'dan sonrası oldukça hızlı oldu , takip edemedim :) .

Hayırlı olsun , güle güle bin ...
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
doğan kardeş bana er6f i bi anlatırsan sevinirim.ayrıca yeni makinan hayırlı olsun.haaaaa bide bizim türk motorcuları 50000 de bir motora yaşlı ama aynı km de bir otoya hiç km yapmamış der.böyle bi çelişkide vardır biline :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha adam memleketine dönmeden motor almışsın.... Bu ne hız?.. :p

Hayırlı olsun...Kazasız belasız. :rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun Doğan.

Allah kaza bela,zeval vermesin.

Güle güle kullanasın.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tüm yazanlara ve okuyanlara sonsuz teşekkür ve saygılar :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Katana guzel bir motordur. Gule gule kullan. USA de cok sattigindan USA deki forumlardan teknik bilgilere daha rahat ulasirsin.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim.Bu arada taş gibi makinadır gsx 600 f iyi seçim:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst