Gitti 2 Silindir, Geldi 4 Silindir, Hadi Bakalım Hayırlısı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evvetttt ; Uzunca Trabon'a gidip gelme ve yorulma sonunda Kardeşim ELİNT ile Dün gece motoru alıp geldik :) Gökhan Kardeşim Cok yoruldu; Sağolsun :) GKN arkadasıma da yardımlarından dolayı Teşekkürler :wiinkk:

2005 Model; 49ooo Kmde; Suzuki GSX 600 F motorum :) Dıs aksamında hafif hafif eksikler var ama dısı değil içi güzel olsun :)

Umarım Sorunsuz ve kazasız bir sekilde kullandırır kendini :)

Buyrun Fotoları ;



















 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız..

Sende gt250R yokmuydu bir aralar?
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
Yeni motosikletiniz hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim.
:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
hayırlı olsun arkadaşım er6-f in çokta güzeldi ama :D kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin ....yakışıklıymış kerata :)

rüzgarın bol tekerin düz bassın :cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Güzel bir motor. :cat:Güle güle ve kazasız bellasız kullanması dilerim..

Radarlara dikkat !..:p
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
hayırlı olsun doğan kazasız belasız kullanman dileğiyle:D
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesın tekerın yere duz bassın kardeşim:rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Maşallah cako; Hızına yetişilmiyor. Kazasız belasız kullanmanı diliyorum.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Ne tatlı şeysin sen öyle, rengine de hastayım markana da.
Güle güle kullanın, allah kaza bela göstermesin..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Tü tü maşallah nazar boncuğu gibi... Kazasız belasız kullanmanız dileklerimle. Allah hayırlı uğurlu etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst