Gitti 2 Silindir, Geldi 4 Silindir, Hadi Bakalım Hayırlısı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı olsun dodo allah kaza bela göstermesin sen iyi sevdin bu sport touring olayını super sport'tansa (=

bide o kask kaç senelik eskimedimi halen ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sağolun arkadaslar :)

Vallahi İlkay; yeni kask aldım; onu kullanıyorum arasıra; güneşlii havalarda bununla devam :)

2,5 senden fazladır kullanıyorum kaskı :)

Shark alacağım kanka :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
yanlış ytapmışsın bence satmayacaktın kawasakiyi daha yeniydi daha babaydı şimdi yedircen paso para suzukiye kaç km de bari?
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Hayırlı olsun arkadaşım Güzel günlerde kullan inşallah kazasız, belasız.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hayırlısı olsun cako çok sevindim yeni motorun için , kazasız ve ustasız sürüşler diliyorum sana :cat::cat::cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ Mevluts ;

Kardeşim Yakıt konusunda Kawasaki ile aynı belki de daha az yakıyor. 10 lira ile 53 km yol yaptım bugün; devirli kullanımda.
Parça konusunda da kawasakiden cok daha ucuz :)
Hee Sorun yaratır mı bilemem; nasılsa her motorda bir risk var. adam 6 liraya Yeni Hyosung alıyor; krangı kesiyor al sana masraf...Adam gibi kullanacaksın :wiinkk:
dünden beri 300 kmden fazla kullandım; bi sıkıntı olmadı. Bakalım yaa olacağı varsa 2010 modelde de sorun yasarsın... Motor 49ooo km de...

Sağol Smirnouf ;Sağol Yusuf; Senin motor da hayırlı uğurlu olsun :)

Bunu yüklemeyi unutmusum ;

ELİNT ile Dün gece gelirkene :) :p

 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız..
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
2 silindir olsun 3 olsun isterse 4 olsun ama en önemlisi hayırlı olsun :mrgreen:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
hacı naptın sen biz tek silindire benzin yetiştiremıyoruz :) allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
2 gündür süren zorlu mücadelenin ardından ve tahmini 20-30 defa "alsam mı almasam mı?" vb. sorularından sonra motosikleti alman fena olmadı:)

Hayırlı olsun çakalaz. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.:rendeer:

Bu arada daha öncede söyledim ama yine söyleme ihtiyacı duyuyorum.O 4 silindirin sesinin gazına gelip gereksiz risk alıyım deme. Nedense dün akşam Trabzon'dan Rize'ye geldikten sonra böyle bir uyarı yapma ihtiyacı hissettim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
tamam sayın abim sen öyle diyoorsan öyledir:D:D tartışılmaz allah kaza bela vermesin lastiklerine sirke dök nazarı alır unutma bunu;)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin kardeşim :)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
hızınada yatişilmiyoo..:queen: sırada düşündüğün baska bısı varmı:queen: kazasız binesin inşallah:rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
güzel günlerde kullanırsın inşallah ama er6f i ne ara verdin anlamadım seni takip edemiyoz
hyodur kawadır derken 4 silindire geçtin biz daha hala tekliyoz:pr:
bu arada ayıptır sorması kawa kaça gitti?ben beğenmiştim onu:wiinkk:
sırada ne var k1200 filan mı:cyclopsan
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
kararsızlığı yenip almışsın demek:)
hayırlı olur inşallah..vakfıkebire beklerim:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ben bu motoru biliyorum tıp fakultesının orda durur hep sahıbı temiz kullanıyordu tebrik ederim
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Gule gule kullan , cakalaz kardeş ,hayırlı olsun tekerin daş maş görmesin :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun kardeşim, kazasız belasız güle güle kullan.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst