@ Mevluts ;
Kardeşim Yakıt konusunda Kawasaki ile aynı belki de daha az yakıyor. 10 lira ile 53 km yol yaptım bugün; devirli kullanımda.
Parça konusunda da kawasakiden cok daha ucuz
Hee Sorun yaratır mı bilemem; nasılsa her motorda bir risk var. adam 6 liraya Yeni Hyosung alıyor; krangı kesiyor al sana masraf...Adam gibi kullanacaksın :wiinkk:
dünden beri 300 kmden fazla kullandım; bi sıkıntı olmadı. Bakalım yaa olacağı varsa 2010 modelde de sorun yasarsın... Motor 49ooo km de...
Sağol Smirnouf ;Sağol Yusuf; Senin motor da hayırlı uğurlu olsun

Bunu yüklemeyi unutmusum ;
ELİNT ile Dün gece gelirkene
