- Katılım
- 13 Tem 2016
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Her şey eski asya nostalji 125 yadigarı yeniden ayağa kaldırma isteği ile başladı..
Matsiyah hatta simsiyah olsa ve gidonu z ya da m gidon olsa.. Honda Joker modifiyelerini andıran
Attık arabanın arkasına getirdik atölyeye..
9 yaşında hiç binilmedi nerdeyse (2.motor alınınca atıldı kaldırım kenarına) ama kırılmadık yeri kalmamış çocuğun..
Neyse apar topar soyduk.. Attık eski kıyafetleri..
Bi güzel mazotladık üstüne bi çıplak duş
Bastık bi marşına cillop, ilk günkü gibi..
Daha fazla ellemeden; yağ, hava, benzin,karbüratör ne varsa elden geçirdik..
Parçaları sipariş ettik, aküyü küçük tuttuk orjinal yerine almak farzdı.
Zaten boyanacağı için renk gözetmeksizin en ucuzlarını aldık..
Aküyüde sele altında yer işgalinden kurtarıp arkaya orjinal yerine aldık.
Bazı sağlam parçalara astar attık, yeni gelenleri sulu zımpara ile verniklerini aldık. Boyaya hazırız..
Mat siyah dedik.. Jantlarına kadar..
Ee bu kadar uğramışken lastikleri Michelin S1 yapalım bari.. Hasmotor hasan usta sağolsun..
Siyah jantla güzel oldu sanki...
Genel aksam toparlandığına göre artık; Gidona girişebiliriz..
(25mm olduğu için hazırını bulamazsak, orijinalini keser biçeriz biz de) :bounce:
Olmaz öle o.. Böle kalsın daha güzel.. Yok yok çok rahatsız böle araba yanından geçilmiyo bile
yorumları arasında..
kestik.. Olmadı Bi daha kestik..
Eli kaynak tutan arkadaşlar da varsa tadından yenmez...
Gidon hazırlanmaya dursun.. Biz montajlayalım
Çamurluk nikelajında bile sahte krom rengi görmek istemediğimiz doğrudur
Simsiyah evet...
Ön panel nikelaj krom kalsın bari... hayıııııır siyah!
ilk versiyon gidon biraz yüksek kaldı.. Biraz daha kesip kısaltalım..
Şu kızımızın ki gibi olsun ama düz olsun mümkün olduğunca..
Şapkalı bir far, yeni sistem ön sinyaller, aynalar biraz kısa olsun,
göstergelerin duruşunu da az bişi değiştirelim...
Gidon hazır mı? Hadi takalım... Bi turlayalım bakalım...
Simsiyah dedik.. O gidon değişcek dedik..
Honda Joker modifiyelerine Türk cevabı olsun mu? olsun sanki
Kıssadan hisse paylaşım olsun... Kimseyi değil, hislerinizi dinleyin.. Çok kötü de olabilir boşverin..
Not: Orijinal parçalara bağlı kalmayın, araştırın daha ucuza çözmemiz daha mümkün..
Babam, nam-ı değer aristo, koko'muz gökhan sağolsun..
iyilikler...
Matsiyah hatta simsiyah olsa ve gidonu z ya da m gidon olsa.. Honda Joker modifiyelerini andıran
Attık arabanın arkasına getirdik atölyeye..
9 yaşında hiç binilmedi nerdeyse (2.motor alınınca atıldı kaldırım kenarına) ama kırılmadık yeri kalmamış çocuğun..
Neyse apar topar soyduk.. Attık eski kıyafetleri..
Bi güzel mazotladık üstüne bi çıplak duş
Bastık bi marşına cillop, ilk günkü gibi..
Daha fazla ellemeden; yağ, hava, benzin,karbüratör ne varsa elden geçirdik..
Parçaları sipariş ettik, aküyü küçük tuttuk orjinal yerine almak farzdı.
Zaten boyanacağı için renk gözetmeksizin en ucuzlarını aldık..
Aküyüde sele altında yer işgalinden kurtarıp arkaya orjinal yerine aldık.
Bazı sağlam parçalara astar attık, yeni gelenleri sulu zımpara ile verniklerini aldık. Boyaya hazırız..
Mat siyah dedik.. Jantlarına kadar..
Ee bu kadar uğramışken lastikleri Michelin S1 yapalım bari.. Hasmotor hasan usta sağolsun..
Siyah jantla güzel oldu sanki...
Genel aksam toparlandığına göre artık; Gidona girişebiliriz..
(25mm olduğu için hazırını bulamazsak, orijinalini keser biçeriz biz de) :bounce:
Olmaz öle o.. Böle kalsın daha güzel.. Yok yok çok rahatsız böle araba yanından geçilmiyo bile
kestik.. Olmadı Bi daha kestik..
Eli kaynak tutan arkadaşlar da varsa tadından yenmez...
Gidon hazırlanmaya dursun.. Biz montajlayalım
Çamurluk nikelajında bile sahte krom rengi görmek istemediğimiz doğrudur
Simsiyah evet...
Ön panel nikelaj krom kalsın bari... hayıııııır siyah!
ilk versiyon gidon biraz yüksek kaldı.. Biraz daha kesip kısaltalım..
Şu kızımızın ki gibi olsun ama düz olsun mümkün olduğunca..
Şapkalı bir far, yeni sistem ön sinyaller, aynalar biraz kısa olsun,
göstergelerin duruşunu da az bişi değiştirelim...
Gidon hazır mı? Hadi takalım... Bi turlayalım bakalım...
Simsiyah dedik.. O gidon değişcek dedik..
Honda Joker modifiyelerine Türk cevabı olsun mu? olsun sanki
Kıssadan hisse paylaşım olsun... Kimseyi değil, hislerinizi dinleyin.. Çok kötü de olabilir boşverin..
Not: Orijinal parçalara bağlı kalmayın, araştırın daha ucuza çözmemiz daha mümkün..
Babam, nam-ı değer aristo, koko'muz gökhan sağolsun..
iyilikler...