GİDON modifiye merakı ve değişim isteği Asya Nostalji

Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
3
Her şey eski asya nostalji 125 yadigarı yeniden ayağa kaldırma isteği ile başladı..
Matsiyah hatta simsiyah olsa ve gidonu z ya da m gidon olsa.. Honda Joker modifiyelerini andıran:)

Attık arabanın arkasına getirdik atölyeye..

AJrmGz.jpg


9 yaşında hiç binilmedi nerdeyse (2.motor alınınca atıldı kaldırım kenarına) ama kırılmadık yeri kalmamış çocuğun..

Neyse apar topar soyduk.. Attık eski kıyafetleri..
o74gqQ.jpg


Bi güzel mazotladık üstüne bi çıplak duş :)
GzMYgv.jpg

1dOyo1.jpg


Bastık bi marşına cillop, ilk günkü gibi..
Daha fazla ellemeden; yağ, hava, benzin,karbüratör ne varsa elden geçirdik..

Parçaları sipariş ettik, aküyü küçük tuttuk orjinal yerine almak farzdı.
ZdoDjg.jpg

z4oA1g.jpg

Zaten boyanacağı için renk gözetmeksizin en ucuzlarını aldık..

Aküyüde sele altında yer işgalinden kurtarıp arkaya orjinal yerine aldık.
R3zY4o.jpg

5V6dqD.jpg


Bazı sağlam parçalara astar attık, yeni gelenleri sulu zımpara ile verniklerini aldık. Boyaya hazırız..
kvdkav.jpg


Mat siyah dedik.. Jantlarına kadar..
dbg5M7.jpg

QMOAyv.jpg

VYWV8y.jpg

B27MbV.jpg


Ee bu kadar uğramışken lastikleri Michelin S1 yapalım bari.. Hasmotor hasan usta sağolsun..
pPJgaz.jpg

Siyah jantla güzel oldu sanki...

Genel aksam toparlandığına göre artık; Gidona girişebiliriz..
(25mm olduğu için hazırını bulamazsak, orijinalini keser biçeriz biz de) :bounce:
Olmaz öle o.. Böle kalsın daha güzel.. Yok yok çok rahatsız böle araba yanından geçilmiyo bile :) yorumları arasında..
kestik.. Olmadı Bi daha kestik..
3oGD3j.jpg

Eli kaynak tutan arkadaşlar da varsa tadından yenmez...

Gidon hazırlanmaya dursun.. Biz montajlayalım
NE0qdk.jpg

Çamurluk nikelajında bile sahte krom rengi görmek istemediğimiz doğrudur :)
Simsiyah evet...

Ön panel nikelaj krom kalsın bari... hayıııııır siyah!
4lyg9p.jpg

ilk versiyon gidon biraz yüksek kaldı.. Biraz daha kesip kısaltalım..

Şu kızımızın ki gibi olsun ama düz olsun mümkün olduğunca..
6ff77dcc8fde45932adaef7f167349d2.jpg


Şapkalı bir far, yeni sistem ön sinyaller, aynalar biraz kısa olsun,
göstergelerin duruşunu da az bişi değiştirelim...
r9zQXV.jpg

J2bYWW.jpg


Gidon hazır mı? Hadi takalım... Bi turlayalım bakalım...

l157PB.jpg

MJAERk.jpg

X4Rvl0.jpg

bb759G.jpg

0DJqrR.jpg

L35a8a.jpg

y4ZMvM.jpg

6nW2Ek.jpg

WY3nyE.jpg

L35a6J.jpg



Simsiyah dedik.. O gidon değişcek dedik.. :)

Honda Joker modifiyelerine Türk cevabı olsun mu? olsun sanki:p

Kıssadan hisse paylaşım olsun... Kimseyi değil, hislerinizi dinleyin.. Çok kötü de olabilir boşverin..
Not: Orijinal parçalara bağlı kalmayın, araştırın daha ucuza çözmemiz daha mümkün..

Babam, nam-ı değer aristo, koko'muz gökhan sağolsun..

iyilikler...
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
vay be, kimse cevap yazmamış :)

İnternette arayan arkadaşlara yardımcı olalım:

Mondian ZNU, Asya Nostalji modifiye gidon 25mm nasıl yapılır?

Mondian ZNU, Asya Nostalji modifiye mat siyah boyama.

Köşede kalmış unutulmuş, eski scooter çalışır mı yürür mü adam olur mu?

Çinli scooter, toplama modifiye
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Cevap yazılmamış,gözden kaçmış bir konu ama siyah rengin bütün emeği boşa çıkartacağına dair iyi bir örnek olmuş.
Onca uğraşılıp yeniden boyanmış olmasına rağmen rengi yüzünden motor eski püskü duruyor.
Hazır dağıtılmışken sıcak renklere boyansaydı sanki sıfır motor gibi olacakmış.
Ya da illa siyah olacak takıntısı varsa mecburen kromaj ya da farklı renklerle desen kullanmak mecbur görünüyor.Yoksa sonuç böyle kötü oluyor.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
vay be, kimse cevap yazmamış :)

İnternette arayan arkadaşlara yardımcı olalım:

Mondian ZNU, Asya Nostalji modifiye gidon 25mm nasıl yapılır?

Mondian ZNU, Asya Nostalji modifiye mat siyah boyama.

Köşede kalmış unutulmuş, eski scooter çalışır mı yürür mü adam olur mu?

Çinli scooter, toplama modifiye

Mondial yazacağımız yerde "Mondian" yazmışız ya :)

Ama yine de tutturmuşuz "mondian" diye bir şey varmış :)
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Konuyu daha öncede görüp yazmamıstım yıkıcı yorum yapmamak için ama siyah rengi begenmeyen bir tek ben degilmişim :)
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Farklı bir renk ile daha güzel sonuçlar alınabilirmiş, ellerinize sağlık. :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Millet beğenmemiş nedense ama siyahta çok iyi durmuş, şöyle turkuaz felan daha şirin olurmuydu olurdu ama böylede süper vallahi, resmen yeniden diriliş elinize kolunuza sağlık.
 
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
3
Beğenen beğenmeyen herkes sağolsun. Ben karakızın bu halini çok seviyorum. Yürekçe'nin dediğini gönül biraz haki yeşil belki kamuflaj vb. isterdi ama ruhsat malum. (Koltuğu haki kaplatıcaz galiba:))
Esas paylaşma sebebim; nostaljiye farklı gidon uygulanabileceğini göstermekti. Hangi kapıyı çalsam olmaz onun gidonu öle ile... oldu.
En azından artık Honda joker fotoğraflarına imrenmiyorum :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst