Gidon Kamera Aparatı ve Test Videosu

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Cekimi göremiyorum ama yazilanlara bakilirsa titresim var..
Birdaha kullanma derim..

1. Gidonda takili oldugu icin güzel bir cekim basaramiyacaksin (Kendim denedim)
2. Kamerayi zamanla bozabilirsin (Titresimden)

biraz titreşim var ama kamera o derece zarar verirmi bilmiyorum ama sert bi çukura denk gelirsem zaten direk aparat kırılır.Aparat kırılırsa diye kameranın bilek ipini fren teline bağlıyorum.aparat kırıldığında fot.makinası yere düşmez ama gidona 3-4defa çarpabilir tahminimce :queen:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
aynen yollamışlar bugün :cat: bu arada video yu upload ediyorum şimdi dayanadım ufaktan bi editleme yaptım:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

başlığı ''Gidon Kamera Aparatı ve Test Videosu'' olarak değiştirmemiz mümkünmü acaba :pale::)
[YT]MB2uYgX0NXM[/YT]
yerler ıslak pek riske girmedim biraz odun gibi kullandım videodanda anlarsınız zaten hiç yatırmadan dolaştım :queen:

sağdan soLLamaLara dikkat güzeL çaLışma oLmuş tşkrLr.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
yaklaşık 1 saat önce maslakta 3 tane SS makina artçı koltuk kapaklarının üstüne kamera takmıs dolasıyorlardı.. acayip bi trafik vardı, aralardan uzamaya çalışıyorlardı.. ilginç cekimler yapmış olmaları lazım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst